כ-5,000 מ"ר בפארק עידן הנגב הוחכרו תמורת 3.5 מיליון שקל

זאת במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל, שבו זכתה חברת בן דהן השקעות בע"מ אחרי שהגישה את ההצעה הגבוהה ביותר • המחיר כולל הוצאות פיתוח של כ-1.5 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
פארק עידן הנגבפארק עידן הנגב

חברת בן דהן השקעות בע"מ זכתה אתמול (א') במכרז לחכירת שטח בן 5,263 מ"ר בפארק התעשייה עידן הנגב שבצומת להבים-רהט, במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל . סכום הזכייה: כ-3.5 מיליון שקל. השטח מיועד לצורכי תעשייה, כמובן, וסך כל השטח לבנייה עומד על 5,526 מ"ר.

חברת בן דהן התמודדה מול שבעה מציעים אחרים, ונבחרה לאחר שהציעה את המחיר הגבוה ביותר. סכום הזכייה עומד על כ-2.024 מיליון שקל, והסכום שיופנה להוצאות פיתוח הוא מעט יותר מ-1.4 מיליון שקל - לפי 270 שקל למטר. סכום המינימום במכרז (ללא הוצאות הפיתוח) היה 326,686 שקל, ומחיר ההצעות הממוצע -  1,138,375שקל.

פארק עידן הנגב נמצא בסמוך לצומת להבים-רהט שעל כביש 40, מעט צפונית לבאר שבע, ומשתרע על פני 4,500 דונם. מחזיקות בו שלוש רשויות: עיריית רהט, שבבעלותה 44% ממניות הפארק, המועצה האזורית בני שמעון, שמחזיקה ב-39% מהמניות, והמועצה המקומית להבים, המחזיקה ב-17% ממניות עידן הנגב. יו"ר הדירקטוריון של הפארק הוא ראש עיריית רהט, טלאל אלקרינאוי.

נכון להיום הפארק נמצא עדיין בפיתוח ובבנייה, וכמעט 40 מפעלים פועלים בו לפי שעה – המפורסם שבהם הוא מפעל סודהסטרים המשגשג. התחזית היא כי לאחר אכלוסו המלא יספק הפארק עבודה לכ-3,000 עובדים באופן ישיר, וירוויח כ-70 מיליון שקל בשנה.

מדובר ביוזמה שבמסגרתה משלבות ידיים יחד רשויות יהודיות ובדואות, זאת במטרה להציע עוד מקומות תעסוקה לתושבי הנגב, בדגש על האוכלוסייה הבדואית. הפארק מוקם בסיוע המדינה, בין היתר במסגרת התוכנית הלאומית לפיתוח הנגב ולקידום האוכלוסייה הבדואית בישראל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלבן דהן השקעותפארק התעשייה עידן הנגב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...