400 דירות ב-3 מגדלים: אשטרום החלה בשיווק הפרויקט להשכרה ארוכת טווח בירושלים

הפרויקט של אשטרום ודירה להשכיר שבנייתו הושלמה בשכונת קריית היובל, יכלול דירות 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, כל דירה עם מרפסת, חניה וממ"ד. 25% מהדירות ישווקו במחיר מופחת לזכאי משרד השיכון, ושתי הקומות הראשונות יוקדשו למסחר ותעסוקה. כל המחירים בפנים

שיתוף הכתבה
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר, ושמאי קמה, מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה, על רקע הפרויקט של אשטרום בקריית היובל (דורון לצטר, רמי זרנגר, ליאור פתאל)ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר, ושמאי קמה, מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה, על רקע הפרויקט של אשטרום בקריית היובל (דורון לצטר, רמי זרנגר, ליאור פתאל)

קבוצת " אשטרום " הודיעה היום (ב') כי החלה בשיווק דירות בפרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת קריית היובל בירושלים. את הפרויקט, שבנייתו הושלמה, הקימה אשטרום יחד עם חברת " דירה להשכיר " - החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ. 

בפרויקט 396 יחידות דיור, ב-3 מגדלים בני 22 קומות, שכולן מיועדות להשכרה ארוכת טווח. התמהיל כולל יח"ד בנות 2-5 חדרים, בהן דירות גן ופנטהאוזים, ולכל יח"ד יש גם מרפסת, חניה וממ"ד. דירות 2 חדרים בפרויקט מוצעות להשכרה החל מ-4,770 שקל, דירות 3 חדרים החל מ-6,410 שקל, דירות 4 חדרים החל מ-7,750 שקל, ודירות 5 חדרים החל מ-8,699 שקל. 

25% מהדירות שישווקו, מיועדות לזכאי משרד השיכון במחיר המגלם הנחה של 20% ממחיר השוק. לזכאים יעמדו מחירי השכירות על 3,840 שקל לדירות 2 חדרים, 5,120-5,280 שקל לדירות 3 חדרים, ו-6,000 שקל לדירות 4 חדרים. כל דיירי המתחם יוכלו לשכור את הדירות לתקופה של 10 שנים, בדמי שכירות קבועים צמודי מדד, כאשר נשמרת לכל דייר האפשרות לסיים את השכירות בכל שנה. 

הפרויקט של אשטרום בקריית היובל בירושלים (ליאור פתאל)הפרויקט של אשטרום בקריית היובל בירושלים (ליאור פתאל)

הפרויקט ממוקם בסמוך לגן המפלצת ובקרבת שכונת עין כרם, פארקים ומוסדות חינוך, וכן לצירי תנועה ראשיים היוצאים והנכנסים לירושלים, ותחנה של הרכבת הקלה. 2 הקומות הראשונות בפרויקט הן קומות מסחר ותעסוקה בהם יפעלו בית קפה, רשת פארם, קופות חולים, בית מרקחת, סופר מרקט, חנויות אופנה ועסקים נוספים, וכן משרדים וקליניקות פרטיות. במתחם יפעלו גם חדר כושר ומועדון דיירים, והפרויקט כולו ינוהל ויתוחזק על ידי אשטרום .

בירושלים פועלים נכון להיום 11 פרויקטים במודל השכרה ארוכת טווח, ובהיקף כולל של 2,386 יח"ד. 333 יח"ד מתוכן כבר אוכלסו, ו-528 יח"ד דירות נמצאות כעת בשלבי אכלוס. השאר נמצאות בשלבי הקמה ושיווק.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, אמר היום כי "שכירות ארוכת טווח היא חלק משמעותי בסל הכלים של המשרד עבור פתרון דיור למשפחות צעירות. אני מברך על תחילת שלב האכלוס של פרויקט זה בקרית היובל, המשפחות שיגורו במבנים אלו יזכו למיקום מרכזי ואיכותי לאורך זמן. מטרתנו היא להמשיך ולקדם מכרזים המיועדים לשכירות ארוכת טווח בכל רחבי הארץ במקביל להגרלות דירה בהנחה, מתן מענקים ברכישת דירה מיד שנייה וכלים נוספים". 

מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה, שמאי קמה, אמר כי "אני גאה להשיק את קהילת אשטרום מגורים להשכרה בקריית היובל בירושלים. זהו הפרויקט הגדול ביותר של החברה. אני משוכנע כי אנו מביאים בשורה חדשה לשוק הדיור להשכרה בעיר, ומאמין כי הפרויקט יהווה פתרון ארוך טווח למשפחות, סטודנטים, ומשפרי דיור מהשכונה ומירושלים רבתי, המחפשים מגורים בשכירות לאורך תקופה ובתוך קהילה חברתית ותומכת".

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד, אמרה כי "אני מברכת את תושבי ירושלים ואת קבוצת אשטרום על אכלוסו הקרוב של הפרויקט. השוכרים ייהנו ממגורים באיכות גבוהה ובמיקום מבוקש וחשוב מכך, בוודאות ויציבות בתנאי השכירות, שיאפשרו להם לתכנן טוב את עתידם. נמשיך להגדיל את היצע יח"ד להשכרה ארוכת טווח על מנת להציע לציבור השוכרים בישראל אלטרנטיבת מגורים אטרקטיבית בהישג יד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיראשטרוםקריית היובלהשכרה ארוכת טווחמשרד השיכוןירושליםיצחק גולדקנופף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...