נדל"ן בקצרה: גרופית משווקת ביבנה, אלמוגים נבחרה לפרויקט ברעננה ומינוי חדש בקבוצת מבנה

גרופית החלה בשיווק המגדל השלישי מתוך ארבעה בפרויקט התחדשות בנאות שז"ר ביבנה. אלמוגים זכתה במכרז לפינוי-בינוי במרכז רעננה, במסגרתו תבנה 60 דירות במקום 18. יובל מגור מונה לסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בקבוצת מבנה נדל"ן

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של גרופית ביבנה (גרופית) הדמיה של הפרויקט של גרופית ביבנה (גרופית)

גרופית החלה בשיווק המגדל השלישי שלה ביבנה 

גרופית החלה השבוע בשיווק המגדל השלישי מתוך ארבעה בפרויקט "גרופית יבנה צפון" בשכונת נאות שז"ר בצפון יבנה. זאת, לאחר שאכלסה כבר את המגדל הראשון, ושיווקה למעלה מ50% מהמגדל השני .המגדל השלישי בפרויקט יתנשא לגובה 16 קומות, ויכלול 61 יח"ד בהן דירות 4, 5 וכן פנטהאוזים בני 6 חדרים. עוד כולל המגדל השלישי קומת מסחר וחניון תת קרקעי. המחירים לתקופת הפריסייל (מכירה מוקדמת) הם החל מ-2.2 מליון שקל לדירת 4 חדרים בגודל 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת + מחסן + חניה תת קרקעית, בתנאים של תשלום 20 אחוז ברכישה ו-80 אחוז במסירה.

גרופית יבנה צפון הוא פרויקט התחדשות עירונית בשכונת נאות שז"ר ביבנה,  ובו 286 יח"ד חדשות בארבעה מגדלים בני 16-22 קומות. במרכז הפרויקט גינה, שבילים לאופניים ולהולכי רגל וגן שעשועים. מהחברה נמסר כי מרבית הרוכשים בפרויקט עד כה הם תושבי יבנה והסביבה – ראשון לציון, רחובות, נס ציונה. הפרויקט ממוקם בכניסה הצפונית ליבנה, עם חיבור לצירי התחבורה הראשיים.

אלמוגים זכתה במכרז פינוי-בינוי ברעננה

אלמוגים דיווחה כי זכתה במכרז דיירים לבניית פרויקט פינוי-בינוי בחלקו הצפוני של רחוב ביאליק ברעננה ובסמוך לשדרות אחוזה, שם מתוכננת להיבנות בעתיד תחנת מטרו. במסגרת הפרויקט ייהרסו 18 יח"ד בשלושה בניינים, ובמקומם ייבנו 3 מבנים הכוללים 60 יח"ד. להערכת החברה, היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד כשנתיים.

הדמיה של הפרויקט של אלמוגים ברעננה (סטודיו טרהטקטורה)הדמיה של הפרויקט של אלמוגים ברעננה (סטודיו טרהטקטורה)

עם בחירתה על ידי הדיירים ובאי כוחם תפעל אלמוגים לגיבוש הסכם פינוי-בינוי עם בעלי הזכויות בפרויקט ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם. במקביל, בכוונת החברה לקדם את הגשת ההיתר בפרויקט מול הוועדה המקומית ברעננה, וזאת בהתאם לתוכנית המפורטת להתחדשות בניינית.

נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית באלמוגים: "זכייה בפרויקט זה מתווספת לזכייה משמעותית נוספת עליה דיווחנו לאחרונה במבואה הצפונית של בת ים. פריסתה הגיאוגרפית של החברה לצד איתנותה הפיננסית מאפשרים לה להמשיך ולצמוח במיוחד בתקופה הכלכלית הנוכחית. מדובר בפרויקט שצפוי לחדש את מרקם החיים ברעננה ולהשביח משמעותית את הנכס הקיים בעיר המאופיינת בביקושים גבוהים".

יובל מגור מונה לסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בקבוצת מבנה נדל"ן

מינוי בכיר בקבוצת מבנה נדל"ן, בניהולו של עוזי לוי. יובל מגור מונה לסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בחברה ויעמוד בראש מערך התחזוקה, כך שיהיה אחראי על תפעולם ותחזוקתם של מבני הקבוצה. מגור יעמוד בראש אגף התפעול בחברה, המונה למעלה מ-70 עובדים. הוא מחליף בתפקידו את דוד אורון ששימש בתפקיד למעלה מ-20 שנה.

סמנכ''ל תפעול ותחזוקה במבנה, יובל מגור (עדי שנפיק)סמנכ''ל תפעול ותחזוקה במבנה, יובל מגור (עדי שנפיק)

למגור כ-20 שנות ניסיון בתחומי ניהול פרויקטי נדל"ן ואחזקתם, כאשר ב-15 השנים האחרונות ניהל והוביל את קבוצת רמות CBRE, והיה אחראי בין היתר להובלת שינוי מבני בה וקידם אותה מחברת אחזקה בגודל בינוני לחברה גדולה. מגור הוא מהנדס מכונות BSC בהכשרתו ובעל תואר מאוניברסיטת בן גוריון. מבנה היא מקבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל ובבעלותה כ-600 מבנים המונים כ-1.7 מיליון מ"ר במגוון ענפים במשק ובסגמנטים רבים בנדל"ן, לרבות משרדים תעשייה, לוגיסטיקה ומסחר. לקבוצה פריסה ארצית רחבה מצפון הארץ ועד אילת. 

עוזי לוי מנכ"ל מבנה: "מברכים על הצטרפותו של יובל לקבוצת מבנה ומשוכנעים שהוא יתרום רבות לפעילות החברה. יובל הינו מנהל מקצועי ומצטיין בעל ניסיון וידע רב בתחום. אני בטוח שכניסתו לתפקיד תשיא ערך רב לחברה ותתרום לפעילותה וכי יחד עם חברי ההנהלה הנוספים בקבוצה נצעיד את החברה להישגים יוצאי דופן". 

יובל מגור: "אני גאה להצטרף לצוות המוביל של קבוצת מבנה, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. בתפקידי החדש אנהל ואתפעל את נכסיה הרבים של מבנה הפרושים ברחבי הארץ, ואני גאה על ההזדמנות לקחת חלק משמעותי בפעילות החברה. אני מאמין כי יחד עם חברי להנהלה נוביל את החברה לתנופת עשיה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעוזי לויחדשות הנדל"ןפינוי בינוי רעננהיבנהמבנהאלמוגיםחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...