אושרה תוכנית של קיי טי וי ו-JTLV ל-236 דירות, מסחר ומלונאות בעיר התחתית בחיפה

התוכנית של קיי טי וי אחזקות ו-JTLV ממוקמת בין דרך יפו לדרך העצמאות, ותכלול בניינים למגורים בני 10 קומות. התוכנית קובעת גם הוראות לשימור, למרתף עם קמרונות (קשתות) המצוי בתחום התוכנית

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בעיר התחתית חיפה (משרד יריב לוסטיג - לוי לוסטיג אדריכלים)הדמיה של הפרויקט בעיר התחתית חיפה (משרד יריב לוסטיג - לוי לוסטיג אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה, בראשות מתכנן המחוז רונן סגל, אישרה היום (ג') את התוכנית של קיי טי וי אחזקות ו- JTLV , להקמת מתחם מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה, מלונאות, מבני ציבור בלב העיר התחתית חיפה. 

במתחם, המתפרש על שטח של 4.2 דונם וממוקם בין שני צירי תנועה ראשיים בעיר - דרך יפו ודרך העצמאות, ייבנו 236 יחידות דיור חדשות בבניינים בני 10 קומות. המתחם ממוקם על ציר המטרונית ובצמידות לתחנת רכבת. התוכנית נערכה על ידי משרד יריב לוסטיג - לוי לוסטיג אדריכלים וכנען שנהב אדריכלים.  

התוכנית כוללת גם הקמת שטחי תעסוקה ומסחר, מלונאות, ומבני ציבור שישמשו בין היתר לטובת גן ילדים ומשרדי עירייה, שישולבו במבנים החדשים. התוכנית קובעת גם הוראות לשימור, למרתף עם קמרונות (קשתות) תת קרקעי שמצוי בתחום התוכנית. כמו כן, היא קובעת כי מבנה לשימור הממוקם ברחוב יפו 30 יהיה ללא תוספת קומות. 

מתכנן מחוז חיפה במנהל התכנון, רונן סגל ציין כי "מדובר בפרויקט משמעותי לעיר חיפה בכלל ולעיר התחתית בפרט, שישלב מגורים שיהפכו את המתחם לפעיל בכל שעות היממה. מיקומו המרכזי של המתחם מהווה הזדמנות להשלמת הדופן הבנויה של דרך העצמאות מחד ולשמירה על אופייה הייחודי של דרך יפו מאידך, ובכך לתרום תרומה משמעותית למרחב העירוני הקיים ויזרז הליכי התחדשות עירונית בכל האזור". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןחיפהJTLV
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...