שדרות לא עוצרת: רובי קפיטל תממן קבוצה הבונה 22 צמודי קרקע בעיר ב-35 מלש"ח

הפרויקט המוערך בכ-62 מיליון שקל ייבנה בשכונת המוזיקה בעיר. מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן: "רואים בקידום פרויקטים בשדרות ובמקומות נוספים בקו העימות בימים אלו משימה לאומית חשובה. אנחנו עדים לגידול בפעילות קבוצות הרכישה, הביקוש למימון הקבוצות עולה"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)

חברת רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות נדל"ן, חתמה בימים האחרונים על עסקת מימון עם קבוצת רכישה שתבנה 22 יחידות צמודות קרקע בשכונת המוזיקה בעיר שדרות שבאזור עוטף עזה (חבל התקומה), על מגרש בשטח 4.8 דונם.

הקרקע נרכשה מרמ"י במסגרת מכרז בשנת 2016  על ידי היזם י. ג. אריאלי יזמות, שלאחר חודשיים מכר אותה תמורת  4.6 מיליון שקל. לקבוצה, שהחלה בקידום הליכי תכנון ורישוי. כעת צפויה רובי קפיטל לתת את המענה המימוני לקבוצה, בהיקף של כ- 35 מיליון שקל. הפרויקט כולו מוערך בכ-62 מיליון שקל.

בשנת 2022 החלו להיבנות בשדרות כ- 900 יח"ד חדשות - המספר הגבוה ביותר בעשור האחרון. נכון לסוף אוקטובר 2023, עמדה אוכלוסיית שדרות על כ-35,000 תושבים לאחר שנהנתה מהגירה פנימית חיובית בשנים האחרונות, ובחברה מעריכים כי למרות המלחמה, ולאחר שהאיום מצד חמאס יוסר, תנופת הבנייה בעיר תימשך.

את העסקה ליוו מיקי ברגר, סמנכ"ל ליווי פיננסי ברובי קפיטל וגיל גפן, מנהל קשרי לקוחות בחברה. את רובי קפיטל ייצגו בעסקה עורכי הדין גלעד גוני, אורי סגיב והדר לנקרי ממשרד אנגלרד ושות'.

יעקב ניצן, שותף ומנכ"ל רובי קפיטל מימון והשקעות נדל"ן ציין כי החברה רואה במימון פרויקטים בשדרות ובמקומות נוספים בקו העימות בימים אלו משימה לאומית חשובה: "חברי הקבוצה נחושים לבנות את הבתים ואנחנו שמחים שנוכל לסייע להם להשלים את המשימה. בעקבות עליית הריבית, אנחנו עדים לגידול בפעילות של קבוצות רכישה והביקוש למימון הקבוצות עולה. בנוסף לפעילות ענפה של מימון וליווי מלא ליזמים ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה נרחב עם גופים מוסדיים, רובי מממנת מעל 20 קבוצות רכישה בהיקף של כ-4 מיליארד ₪ וכ-1,500 יח"ד".

עו"ד אסף אנגלרד שותף מייסד משרד אנגלרד ושות': "מימון קבוצות רכישה הוא תחום התמחות בפני עצמו. התחום של קבוצות הרכישה עבר שינויים משמעותיים במהלך השנים ובתקופה זו אנו רואים שוב התפתחות משמעותית בענף זה ושכלול הכלים המימוניים המוצעים לקבוצות. אנו מכירים היטב את התחום וזכינו לטפל במשרד במימון פרויקטים של אלפי יחידות דיור שהוקמו והושלמו בהצלחה על ידי קבוצות רכישה. זו זכות גדולה עבורנו לעמוד לצידה של רובי גם בעסקה מיוחדת זו, להצליח לסגור במהירות ובמקצועיות את נוסח מסמכי המימון ולאפשר העמדת האשראי בלוח זמנים קצר ביותר בהתאם לצרכי חברי הקבוצה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובי קפיטליעקב ניצןאסף אנגלרדשדרותמימון חוץ בנקאימימון נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...