פ"ת, רחובות, מודיעין וקריית גת בפנים: נפתחה ההרשמה להגרלת "דירה בהנחה"

במסגרת ההגרלה יוגרלו 7,000 דירות ב-16 יישובים ברחבי הארץ. הזכאים יוכלו להירשם להגרלות ב-3 ערים שונות, כאשר בהגרלה זו תינתן עדיפות למשרתי מילואים. ההרשמה תיסגר ב-7.2 והתוצאות יימסרו לזוכים במרץ 2024. רשימת הערים המלאה בפנים

שיתוף הכתבה
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (אלעד זגמן, ענבה, לע"מ)שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (אלעד זגמן, ענבה, לע"מ)

ההרשמה להגרלה חדשה של ''דירה בהנחה'' נפתחה הבוקר (ג'),ובמסגרתה יוגרלו 7,000 דירות ב-16 יישובים ברחבי הארץ, בהם רחובות, פתח תקווה, ירושלים, מודיעין, קריית שמונה, קריית מלאכי ועוד. הזכאים יכולים להירשם להגרלות ב-3 ערים שונות, כאשר בהגרלה זו תינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ומשפחות לילדים בעלי מוגבלויות.

ממשרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) נמסר הבוקר כי ההרשמה תיסגר ביום  רביעי ה-7.2.2024, ותוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מרץ 2024. ניתן להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום שני ה-22.1.2024, והזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. 

בין היתר, יתקיימו בעיר אשקלון 11 הגרלות שונות ל-546 דירות, באלעד יתקיימו 9 הגרלות שונות ל-931 דירות, בקריית גת יתקיימו 21 הגרלות ל-2,666 דירות, ברחובות 7 הגרלות שונות ל-622 דירות, ובפתח תקווה הגרלה אחת ל-154 דירות.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף אמר היום כי "גם בתקופה קשה זו אנו מאמינים כי יש להמשיך כל עת בבניית הארץ מצפונה ועד דרומה. בסיום ההגרלה אלפי משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה ולבנות את ביתם בישראל".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , יהודה מורגנשטרן אמר כי "תוכנית ''דירה בהנחה'' הינה מנוף משמעותי ליציבות התפקודית בתחום הבנייה, פתיחת ההרשמה וביצוע ההגרלה מהווה עבור היזמים והקבלנים הבטחת רכישה לאלפי דירות ומניע את המשק כולו החל מספקים של חומרי בנייה ועד לטכנאי מזגנים וכדומה. בימים אלו חובתנו להמשיך לבנות את ארצנו ולהשקיע משאבים רבים על מנת שבנייה זאת לא תיעצר. מול עיניי תמיד המטרה שלכל משפחה צעירה בישראל תהיה קורת גג ראויה ויציבה, ונמשיך לעבוד מסביב לשעון, על מנת לייצר סל כלים ומגוון פתרונות שיתנו מענה לצרכיהם של אזרחי ישראל".

מנהל רמ"י, ינקי קוינט, אמר כי "רגע לפני סיום שנת 2023 אנו פותחים הגרלה נוספת של מסלול 'דירה בהנחה', במסגרתה כ-7000 משפחות וצעירים נוספים יזכו להנחה של מאות אלפי שקלים שתאפשר להם לממש את חלומם להקים בית בבעלותם בישראל. למרות האתגרים הרבים בהם נמצאת המדינה, אנו שמחים לבשר כי רשות מקרקעי ישראל הגדילה גם השנה את היצע הקרקעות למגורים בעשרות אלפי יחידות דיור ובכך תמשיך את מגמת ירידת המחירים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיור במחיר מופחתמשרד השיכוןהגרלהדירה בהנחהיצחק גולדקנופף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...