חברי ניר עוז יעברו לקריית גת כבר בשבוע הקרוב; יקבלו מענק הצטיידות של עד 80 אלף שקל לדירה

ההסכם שנחתם היום, כולל מעבר זמני של חברי הקיבוץ בעוטף עזה ל-140 דירות בשכונה החדשה כרמי גת, שבנתה "דונה חברה להנדסה ובניין". מנהלת תקומה, משרד השיכון וחברת עמידר תממן עבורם את תשלומי השכירות, הביטוחים והארנונה. בנוסף יוקמו חדר אוכל משותף, גני ילדים, מועדון נוער ומועדון ותיקים

שיתוף הכתבה
חתימת ההסכם על מעבר חברי ניר עוז לקריית גת (מנהלת תקומה) חתימת ההסכם על מעבר חברי ניר עוז לקריית גת (מנהלת תקומה)

מנהלת תקומה אישרה היום (א') את מתווה המעבר של חברי קיבוץ ניר עוז למתחם המגורים הזמני בכרמי גת, שבקריית גת. התושבים יחלו במעבר כבר בשבוע הקרוב. בשבוע שעבר עברו תושבי קיבוץ רעים למתחם בן 145 דירות ברחוב הרצל בתל אביב במתכונת זהה. 

ההסכם שנחתם היום, כולל מעבר זמני של חברי קיבוץ ניר עוז ל-140 דירות בשכונה החדשה שבנתה במקום "דונה חברה להנדסה ובניין". במסגרת ההסכם, מנהלת תקומה, בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון ובאמצעות חברת "עמידר", תממן עבור חברי הקיבוץ את תשלומי השכירות, שעומדים על 4,500 שקל לחודש לדירה, את הביטוחים, הארנונה וכן תוספות שונות בהתאם לצרכי הקיבוץ הייחודיים. בנוסף, יוקמו עבורם חדר אוכל משותף, גני ילדים, מועדון נוער, מועדון ותיקים, משרדים וחדר טיפולים, וזאת על מנת לספק לקהילת הקיבוץ תחושת נוחות וקהילתיות מיטבית ככל האפשר. 

בין ירושלים לקיבוץ אשלים: השיקולים מאחורי פתרונות הביניים למפונים
"נחזור לניר עוז. היום אנחנו יותר חדורי מטרה מאי פעם שיהיה שם מפעל מדוגם, גדול ויפה יותר"

מנהלת "תקומה" תספק לכל משק בית גם מענק הצטיידות בסכום כולל של עד 80,000 שקל לדירה, שנועד בין השאר לרכישת ריהוט, מכשירי חשמל, ציוד לצריכה אישית, הובלה, ניקיון הדירה ועוד. בנוסף, כל חבר קיבוץ יקבל דמי מחייה וכלכלה חודשיים בסך 1,173 שקל לכל נפש.

חתימת ההסכם על מעבר חברי ניר עוז לקריית גת (מנהלת תקומה) חתימת ההסכם על מעבר חברי ניר עוז לקריית גת (מנהלת תקומה)

המנהלת גיבשה גם פתרון זמני לחברי קהילה שבוחרים שלא להצטרף למגורים בקריית גת, ומלבד דמי כלכלה והצטיידות, ישולמו לכל משפחה דמי שכירות חודשיים. המעבר הוא פתרון זמני, בעוד קיבוץ ניר עוז, כמו שאר הישובים שנפגעו אנושות ב-7 באוקטובר, עובר שיקום ובנייה מחדש. 

ממנהלת תקומה נמסר עוד כי "המנהלת ממשיכה בתכנון ובהיערכות יחד עם משרדי הממשלה למתן פתרונות נוספים לכלל יישובי חבל התקומה, ביניהם רכש נוסף של מבנים יבילים וממ"דים לצד רכש מבנים טרומיים, שכירת בנייניי מגורים, ויצירת פתרונות במלונות לשהות נוספת עד שניתן לחזור לישובים".

ראש עיריית קריית גת, אבירם דהרי, אמר כי "בתוך האפלה מצאנו ניצוץ של אור והזדמנות לצמיחתה של חברה חזקה ומחושלת. כאשר ההזדמנות שקיבלנו, היא התכנסות של תושבי קריית גת והן תושבי קיבוץ ניר עוז לחיים משותפים, גם אם זמניים, בקריית גת. שותפות הגורל שלנו כאן ברורה כעת יותר מתמיד. להרגלים מפלגים, לשיח מפריד ולחשש מהשונה אין יותר מקום, ומקריית גת, יחד עם תושבי קיבוץ ניר עוז נייצר אור גדול לכל החברה הישראלית. כירק ביחד, בעזרת השם ובישועתו, ננצח"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כרמי גתמשרד השיכוןדונה חברה להנדסה ובנייןקריית גתעוטף עזהחרבות ברזלמנהלת תקומהניר עוז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...