הומלצה להפקדה תוכנית של יובלים ובית ירושלמי למגדל בן 37 קומות בקריית מנחם בי-ם

התוכנית ממוקמת ברחוב דהומיי 6 ומשתרעת על שטח של 2.2 דונם, וכוללת הריסת מבנה עם 56 דירות ובניית מגדל עם 185 דירות, וכן חניון תת-קרקעי ושטחי ציבור

שיתוף הכתבה
קריית מנחם בירושלים (חזקי מוזס - עין הנץ, ויקימדיה, https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kiryat_Menachem_and_Kiryat_Yovel.jpg)קריית מנחם בירושלים (חזקי מוזס - עין הנץ, ויקימדיה, https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kiryat_Menachem_and_Kiryat_Yovel.jpg)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים המליצה היום (ג') להפקדה בוועדה המחוזית, תוכנית של "קבוצת יובלים השקעות בע"מ" ו"הבית ברמות" מקבוצת "בית ירושלמי בע"מ", לבניית מגדל מגורים, וכן שטחי מסחר ומוסדות ציבור בשכונת קריית מנחם בעיר. 

התוכנית ממוקמת ברחוב דהומיי 6 ומשתרעת על שטח של 2.2 דונם. היא כוללת את הריסתו של מבנה מגורים בן 4 קומות ובו 56 יח"ד, שבמקומו ייבנה מגדל מגורים בן 37 קומות ובו 185 יח"ד.

בנוסף, ייבנה במקום חניון תת קרקעי, וכן 2 כיתות גן בגודל של 130 מ"ר כל אחת, עם חצר צמודה בגודל של 175 מ"ר, והפרשה ציבורית בגודל 300 מ"ר. עורך התוכנית הוא אדריכל קרלוס פרוס ממשרד "קרלוס פרוס".

שכונת קריית מנחם הוותיקה נמצאת בעיצומה של התחדשות עירונית נרחבת. בשנים הקרובות צפויים לצאת לדרך בשכונה פרויקטים רבים, בהם פרויקטים של פינוי-בינוי וכן פרויקטים של בנייה וחידוש של מבני ציבור, פיתוח ושיפור של גנים ציבוריים, פיתוח שבילים ועוד. 

מעיריית ירושלים נמסר כי "מדובר בתוכנית המציעה בניית מבנה המגדיל את היצע יח"ד באופן משמעותי בשכונה המיועדת להתחדשות עירונית, וזאת בשילוב מסחר ומוסדות ציבור לרווחת התושבים. ירושלים מתפתחת, מתחדשת ומתרחבת. למען תושביה, צעיריה וכאלה המעוניינים לעבור לעיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםירושליםבית ירושלמיקריית מנחםיובליםהתחדשות עירוניתפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...