רות לוי מונתה למנכ"לית חברת עדית, שמתמחה במתן אשראי חוץ בנקאי בתחום הנדל"ן

עדית הוקמה רק השנה על ידי קבוצת משקיעים ישראלים ואמריקאים, ביניהם עו"ד עמית חדד ואריאל רוט שמייצגים גם את רה"מ. לרות לוי מומחיות וניסיון בתחום האשראי למעלה מ-27 שנה במגדל ובלאומי

שיתוף הכתבה
מנכ"לית עדית, רות לוי (עדי לם) מנכ"לית עדית, רות לוי (עדי לם)

חברת עדית, המתמחה במתן אשראי חוץ בנקאי בתחום הנדל"ן, הודיעה היום (א') על מינויה של רות לוי למנכ"לית החברה. החברה, שהוקמה רק השנה, מצהירה כי היא מתכוונת לתת בשנת 2024 אשראי כנגד נכסי נדל"ן בהיקף של עד 200 מיליון שקל. בין המייסדים של החברה, עו"ד עמית חדד ואריאל רוט, בעלי משרד עו"ד חדד רוט ושות', שמייצג בין היתר גם את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

ללוי מומחיות וניסיון בתחום האשראי למעלה מ-27 שנה במגדל ובבנק לאומי. בתפקידה האחרון שימשה לוי כמנהלת מערך האשראי העסקי בחברת מגדל ביטוח, תפקיד אותו מילאה במשך 13 שנה, ובו ניהלה פעילויות בתחומי האשראי והאקוויטי בארץ ובחו"ל. ללוי תואר ראשון בכלכלה ומתמטיקה מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני במנהל עסקים (MBA),עם התמחות במימון מאוניברסיטת ת"א.  

עדית הינה חברת אשראי חוץ בנקאית למתן פתרונות מימון כנגד נכסי נדל"ן בישראל, לגישור על פערים תזרימיים, להשלמות הון עצמי בפרויקטים וליווי פרויקטים ללא ערבויות חוק מכר. החברה מצהירה כי היא מתכוונת לתת בשנת 2024 אשראי כנגד נכסי נדל"ן בהיקף של עד 200 מיליון שקל. החברה הוקמה השנה, 2023, על ידי  קבוצת משקיעים ישראלים ואמריקאים מעולמות המשפט, הנדל"ן והכלכלה, בהם עמית חדד ואריאל רוט, בעלי משרד עו"ד חדד רוט ושות', ג'ימי קזרי, משקיע ופילנתרופ אמריקאי, יהודה סרברניק, מוביל תהליכי גיוס הון ונציג משקיעים זרים, משפחת לנדא וכן קבוצת משקיעים בראשות יצחק אזרחי.

רות לוי, מסרה היום כי "הצוות הניהולי בחברת עדית מימון משלב מומחיות וניסיון נצבר של עשרות שנים באשראי בנקאי, מוסדי, חוץ בנקאי ועסקי בתחומי הנדל"ן. זאת, ביחד עם ניהול קפדני של פעילות האשראי, מדיניות ונהלי אשראי מפורטים ותשתיות תפעוליות, יאפשרו לנו דווקא בעת הנוכחית לספק אלטרנטיבה מימונית איכותית ומהירה ליזמי הנדל"ן, תוך ניהול סיכונים מיטבי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגדלבנק לאומיעדיתאשראי חוץ בנקאירות לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...