קבוצת מנרב מינתה את אלי כהן, מנכ"ל מקורות לשעבר, למנכ"ל הקבוצה

כהן צפוי להחליף את המנכ"ל ב-12 השנים האחרונות פיני דקל, ולהמשיך לכהן בתפקיד נשיא התאחדות המלונות. כהן שימש כמנכ"ל "מקורות" בין 2017 ל-2022 ולפני כן שימש כמנכ"ל משרד התיירות, הממונה על השכר באוצר, ראש מערך השיווק והשירות של בנק הפועלים וסמנכ״ל המסחר של חברת אל על.

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מנרב הנכנס, אלי כהן (חן גלילי)מנכ"ל מנרב הנכנס, אלי כהן (חן גלילי)

קבוצת הנדל"ן, ההנדסה והתשתיות מנרב דיווחה הבוקר (ב') על מינויו של אלי כהן למנכ"ל הקבוצה, זאת בהמשך לדיווח על סיום תפקידו של המנכ"ל היוצא פיני דקל, ששימש כמנכ"ל הקבוצה לאורך 12 שנה. כהן צפוי להתחיל בתפקיד בינואר הקרוב, ובמקביל ימשיך להחזיק גם בתפקיד נשיא התאחדות המלונות, אליו מונה באפריל השנה.

ברקורד של כהן, כיום בן 52, שורה של תפקידים בכירים הן במגזר הציבורי והן בפרטי. בין היתר שימש כמנכ"ל חברת המים הממשלתית מקורות במשך 4.5 שנים בין השנים 2017 ל-2022, והוביל רפורמה מקיפה בארגון שכללה התייעלות ורישום למסחר בבורסה. עוד במסגרת תפקידיו הקודמים, עמד כהן בראש מערך השיווק והשירות של בנק הפועלים, כיהן כסמנכ״ל המסחר של חברת אל על, שימש כממונה על השכר במשרד האוצר וכן כמנכ״ל משרד התיירות.

שי ויל, יו"ר דירקטוריון מנרב: "אני רוצה להודות לפיני דקל, אשר כיהן כמנכ"ל מנרב במשך 12 שנה, והיה גורם מרכזי בהובלתה בשנים אלו. אני מאחל לו מקרב לב הצלחה בהמשך דרכו המקצועית. התרשמתי מאוד מהיכולות המקצועיות והניהוליות של אלי כהן, ניסיונו וכן מהעשייה המרובה שלו. אני בטוח שידע להוביל את הקבוצה לבצע בשנים הקרובות קפיצת מדרגה בפעילותה ובביצועיה העסקיים והפיננסים".  

אלי כהן, המנכ"ל הנכנס:  "אני מודה לדירקטוריון מנרב על הבעת האמון. קבוצת מנרב היא חלק מהפסיפס הישראלי והייתה מעורבת בבניית המדינה מיום הקמתה של החברה לפני יותר מ-50 שנה. למנרב עוצמות רבות בתחומי פעילותה וביחד עם העובדים והמנהלים המצוינים שלה. אני סמוך ובטוח שנצעיד אותה קדימה להיות בחזית העשייה בישראל בתחומי הבניה והתשתית בפרט, לאור ההזדמנויות המשמעותיות בתחום התשתיות והבנייה בישראל בשנים הקרובות".  
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלי כהןקבוצת מנרבפיני דקלשי ויל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...