לאומי יממן ב-350 מלש"ח פרויקט של שיכון ובינוי לבניית 600 יח"ד באור יהודה

הפרויקט מקודם בשכונת נווה איילון במערב העיר וכולל גם מרכז מסחרי בשטח של 1,800 מ"ר. 252 מהדירות ייבנו במסגרת "מחיר למשתכן". הבנייה צפויה להתחיל ברבעון השני של 2024

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרוייקט באור יהודה (קיקה ברא"ז אדריכלים)הדמיית הפרוייקט באור יהודה (קיקה ברא"ז אדריכלים)

חברת שיכון ובינוי ובנק לאומי חתמו בשבוע שעבר על הסכם למימון בניית 600 דירות לצד שטחי מסחר, במסגרת פרויקט שמקדמת שיכון ובינוי בשכונת נווה איילון באור יהודה. עסקת המימון כוללת מסגרת אשראי כספית של 350 מיליון שקל. 252 מהדירות צפויות להיבנות במסגרת מחיר למשתכן , 18 דירות ייועדו לדיור ציבורי, ו-330 דירות נוספות מיועדות למכירה בשוק החופשי.

הפרויקט יוקם במערב אור יהודה, דרומית לכביש 461 ומזרחית לכביש 4. הוא מחולק לשלושה מתחמים, כאשר בכל מתחם יש שני מגדלים, בני 13 קומות ושני בניינים מרקמיים בני שש קומות. עוד כולל הפרויקט מרכז מסחרי מקומי של, הכולל 1,800 מ"ר שטחי מסחר. בניית הפרויקט צפויה להתחיל ברבעון השני של 2024 ולהסתיים בסוף שנת 2027. את שיכון ובינוי ייצגו בעסקה עורכי הדין ברק פרי ואלינור לוי ממשרד ארדינסט בן נתן טולידאנו.

תמיר כהן, מנכ״ל שיכון ובינוי אמר היום כי "פרויקט פארק איילון הוא אחד הפרויקטים החשובים של שיכון ובינוי, מדובר בשילוב של מגורים ומסחר באחד מאזורי הביקוש הבולטים בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנק לאומישיכון ובינוי נדל"ןאור יהודהנווה איילוןמימון נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...