עיריית יהוד-מונוסון אישרה פינוי-בינוי של ח. מיתר ל-118 דירות בלב העיר הוותיקה

הוועדה המקומית יהוד-מונוסון המליצה להפקיד את התוכנית ברחוב אשכנזי, במסגרתה יוקמו שני מבנים בני 14 קומות וייהרסו 48 דירות קיימות

שיתוף הכתבה
הדמיה של תוכנית ההתחדשות ביהוד-מונסון (דוברות עיריית יהוד-מונסון)הדמיה של תוכנית ההתחדשות ביהוד-מונסון (דוברות עיריית יהוד-מונסון)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יהוד-מונוסון החליטה אמש (ב') להמליץ פה אחד לוועדה המחוזית מרכז להפקיד תוכנית פינוי-בינוי בלב העיר הוותיקה לבניית 118 דירות. את התוכנית יזמה חברת ח. מיתר בשיתוף נציגות הדיירים במתחם. הפרויקט הוא במתחם אשכנזי 3-5-7 (פרויקט "מגדלי מיתר").

ח. מיתר  תבנה את 118 יחידות הדיור בשני מבני מגורים חדשים, בני 14 קומות כל אחד במקום 48 דירות קיימות. התוכנית כוללת עירוב שימושים למגורים, מסחר ומבני ציבור בעל נגישות לתחבורה ציבורית, מרחק הליכה קצר מתחנת הקו הסגול (ויצמן) של הרכבת הקלה ובסמיכות למוסדות ציבור מרכזיים.

מדובר בשלב נוסף במימוש תוכנית אב כוללנית להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון. תוכנית האב חילקה את העיר למתחמי התחדשות, והמתחם הזה הוא מתחם נוסף בתוכנית. תוכנית ח. מיתר מצטרפת לתוכנית של אאורה במתחם ויצמן-אשכנזי לבניית 444 י"ד שתצא לפועל לאחר שהעירייה והיזם הגיעו להסכמות השנה. מתכנן התוכנית הוא אדר' דורון גולדווסר.

עו"ד יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: "קידום פרויקט 'מגדלי מיתר' הוא בשורה של ממש, שמשלימה את ההתחדשות של רחוב אשכנזי כולו, כחלק מתוכנית אב כוללנית להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון. מדובר על תוכנית מיטבית שתקדם ותשדרג את העיר ואת איכות החיים של התושבים באמצעות בניית דירות מודרניות ובטוחות״. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזיתח.מיתר בע"מפינוי בינוי יהודיהוד-מונסון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...