פורסמה למתן תוקף תב"ע ל-384 דירות של צמח המרמן וקרדן בקריית נורדאו בנתניה

מדובר בשני פרויקטים ברחוב קצנלסון בעיר, אותם ייבנו שתי החברות בנפרד ובחלקים שווים, ובמסגרתם ייהרסו 96 יח"ד וייבנו שני בניינים בני 33 ו-10 קומות. הפרויקט כולל גם 1,150 מ"ר למסחר

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בקריית נורדאו בנתניה (צמח המרמן, מילבאואר אדריכלים) הדמיה של הפרויקט בקריית נורדאו בנתניה (צמח המרמן, מילבאואר אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה, פרסמה אתמול (א') למתן תוקף את התב"ע של החברות צמח המרמן וקרדן נדל"ן ל-2 פרויקטים של פינוי בינוי ברחוב יצחק קצנלסון 7-17 בשכונת קריית נורדאו בעיר.

התב"ע קיבלה תוקף על ידי הוועדה כבר בחודש יולי האחרון. במסגרת הפרויקטים, אותם יבנו שתי החברות בנפרד ובחלקים שווים, ייהרסו 6 בנייני מגורים שבהם 96 יחידות דיור. במקומם ייבנו 384 יח"ד חדשות ב-4 בניינים חדשים. כל חברה תבנה 192 יח"ד סה"כ, ב-2 בניינים - אחד בן 10 קומות ואחד בן 33 קומות.

הפרויקט כולל גם 1,150 מ"ר בשטחי מסחר וגני ילדים בשטח 1,400 מ"ר. תמהיל הדירות שייבנו בפרויקט של צמח המרמן , כולל דירות 3,4,5 חדרים ודירות גג, והחברה מעדכנת ש-89% מהדיירים כבר חתמו על הסכמי הפינוי בינוי.

רחוב יצחק קצנלסון ממוקם בין שכונת אגמים מדרום ושכונת עיר ימים ממזרח, ובקרבת קניון עיר ימים. במרץ 2022 אושרה תוכנית מתאר חדשה לשכונה, ובה תוספת של 4,900 דירות, כך שבסוף הבנייה יהיו בה כ-11 אלף יח"ד בסך הכל, כמו גם כ-30 אלף מ''ר לשטחי מסחר, כ-10,000 מ''ר לשטחי תעסוקה וכ-124 דונם למבני ציבור. 

סמנכ"לית התחדשות עירונית בחברת צמח המרמן , גילי פייגלין ברנדס, אמרה כי "אנו שמחים על אישור התוכנית למתן תוקף ופועלים כעת לקבלת היתר בנייה מהרשות המקומית, כאשר הצפי לקבלתו הוא בתוך כשנתיים. הפרויקט ממוקם בשכונת קריית נורדאו בנתניה, העוברת תהליכי התחדשות עירונית מקיפים, שבכללם מתחמי מגורים חדשים, שטחי מסחר ומוסדות ציבור. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם חברת קרדן נדל"ן , וצופים לפרויקט פוטנציאל גבוה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןתב"עקרדן נדל"ןפינוי בינוי נתניהקריית נורדאו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...