פינוי בינוי של גרופית ל-200 דירות במקום 50 ברחובות אושרה להפקדה

במסגרת הפרויקט ברחוב הצנחנים במזרח העיר, ייבנו 5 בניינים בני 10 קומות כל אחד מעל קומת קרקע. תמהיל הדירות כולל 3-5 חדרים ופנטהאוזים. בעלי הדירות הקיימות יקבלו תוספת של 20 מ"ר לדירה, מרפסת שמש, מחסן וחניה תת קרקעית

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט הצנחנים ברחובות (כנען שנהב אדריכלים) הדמיה של פרויקט הצנחנים ברחובות (כנען שנהב אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, אישרה בסוף השבוע האחרון להפקדה פרויקט התחדשות עירונית של חברת " גרופית " ברחוב הצנחנים, במזרח העיר רחובות. האישור לפרויקט הפינוי בינוי ניתן לאחר שהוועדה דחתה את ההתנגדויות לפרויקט מצד דיירים. 

הפרויקט משתרע על שטח של 5.2 דונם, ברחוב הצנחנים 11-15, הממוקם ממערב לכביש 40, שם קיימים היום 3 בנייני רכבת בהם 54 יחידות דיור. במקומם ייבנו 5 בניינים חדשים בני 10 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע, בהם 202 יח"ד בשטח ממוצע של 96 מ"ר.

תמהיל הדירות כולל 3-5 חדרים, וכן פנטהאוזים. כל בעלי הדירות הקיימות יקבלו תוספת של 20 מ"ר לדירה, מרפסת שמש בת 12 מ"ר, מחסן וחניה תת קרקעית. בקומת הקרקע יהיו שטחים ציבוריים וגני ילדים. את הפרויקט מתכננים משרד כנען שנהב אדריכלים .

התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית בחודש יולי האחרון, והוגשו לה התנגדויות מצד התושבים המתגוררים בסמיכות. ההתנגדויות נגעו בין היתר לחסימת שדה הראייה וכן להכבדה על תשתיות ותנועה. לאחר שהוועדה דנה בהתנגדויות ודחתה אותן, ניתן כאמור תוקף חוקי להפקדה. 

סמנכ"ל הנדסה בגרופית, תמיר עטאר, אמר כי "בימים אלה, שבהם נושא הבטחון מקבל משנה תוקף, יש חשיבות לקידום מהיר של פרוייקטי התחדשות עירונית , המבטיחים דירות חדשות ומוגנות. לשמחתנו, נראה שגורמי התכנון מבינים את חשיבות העניין, ופועלים במהירות בכל הנוגע לאישור פרוייקטי התחדשות עירונית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כנען שנהב אדריכליםפינוי בינוי רחובותהוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...