מנכ"לית הבינלאומי לשעבר מונתה ליו"ר עופר השקעות, בעלת השליטה במליסרון

אחרי 16 שנה בבנק הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק תכהן כיו"ר עופר השקעות, בעלת השליטה בחברת הנדל"ן מליסרון שמחזיקה בין היתר ב-18 קניונים כולל קניון רמת אביב

שיתוף הכתבה
סמדר ברבר-צדיק (תמר מצפי)סמדר ברבר-צדיק (תמר מצפי)

חברת עופר השקעות הודיעה על מינויה של סמדר ברבר-צדיק, מנכ״לית הבנק הבינלאומי לשעבר, ליו״ר עופר השקעות, בעלת השליטה בחברת הנדל"ן מליסרון (47.8%) החל מ-1 בדצמבר. עד עתה שימשה בתפקיד היו"ר ליאורה עופר, בעלת השליטה בעופר השקעות ובמליסרון. בנוסף לתפקידה תכהן ברבר-צדיק כדירקטורית במליסרון.

ברבר-צדיק הודיעה על פרישתה מהבינלאומי במאי השנה, לאחר כהונה של 16 שנים כמנכ"לית הבנק. בזמן כהונתה הובילה את רכישתם ומיזוגם של הבנקים אוצר החייל, מסד ו-UBANK. היא מצטרפת לעוד מנכ"ל בנק שחצה השנה את הקווים מהפיננסי לריאלי, אורי לוין שעבר מניהול דיסקונט לניהול תדהר.

ליאורה עופר: ״סמדר ברבר-צדיק היא מנהלת מוערכת, מובילה ובעלת ניסיון עשיר ומינויה היום מהווה חיזוק משמעותי לחברה. אין לי ספק שכישוריה ומקצועיותה יסייעו בקידום פעילות החברה בארץ ובחו״ל״.  

סמדר ברבר-צדיק: ״מודה לליאורה עופר על האמון. עופר השקעות היא חברה מצליחה, בעלת שדרה ניהולית מקצועית. אני בטוחה כי יחד עם ההנהלה נתרום רבות לקידום החברה ולהצלחתה״. 

מליסרון מחזיקה ב-18 קניונים הפועלים תחת המותג קניוני עופר וביניהם קניון רמת אביב. בנוסף, לחברה פארקים למשרדים במיקומים מרכזיים והחזקה של 50% מחברת היזום למגורים אביב יזום, המתמחה בבנייה למגורים ובהתחדשות עירונית בישראל. . 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןעופר השקעותליאורה עופרהבנק הבינלאומי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...