מבנק לאומי למימון נדל"ן: עמית רגב מונה לסמנ"כל ברקת

רגב, שמגיע לברקת אחרי כ-26 שנות ניסיון בנקאי בתפקידים שונים בבנק לאומי, יעמוד בראש מערך האשראי של החברה בניהול עדי גזית, ויוביל את המהלכים לפישוט והנגשת ההליכים בשלבים השונים של בקשות האשראי

שיתוף הכתבה
עמית רגב, ראש מערך האשראי בברקת (באדיבות החברה) עמית רגב, ראש מערך האשראי בברקת (באדיבות החברה)

 

עמית רגב מונה לסמנכ"ל חברת המימון ברקת, בניהול עדי גזית, ויעמוד בראש מערך האשראי. כך מדווחת היום (ב') החברה. ברקת החל בתפקיד לאחרונה.

רגב  מגיע לברקת אחרי כ-26 שנות ניסיון בנקאי בתפקידים שונים בבנק לאומי תוך התמחות במימון נדל"ן על כלל היבטיו. בתפקידו האחרונים שימש כראש ענף במערך בנייה ונדל"ן והוביל גיוס לקוחות ומימון עסקאות תוך שיתופי פעולה עם גופים מוסדיים וחברות ביטוח. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

בתפקידו בברקת יוביל רגב את המהלכים לפישוט והנגשת ההליכים בשלבים השונים של בקשות האשראי והליכי האישור השונים, מתוך מטרה לעמוד בראש להליכים להסרת החסמים ופישוט ההליכים. 

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של עמית רגב  לברקת, אשר מצויה בצמיחת פעילות משמעותית. עמית מביא עמו ידע ורזומה רחב ומגוון בתחום האשראי לנדל"ן, ובעל ניסיון רב בתפקידי מפתח בתחום ואנו משוכנעים כי כניסתו לתפקיד סמנכ"ל וראש מערך האשראי של ברקת תתרום באופן משמעותי להתרחבותה של החברה בתחום. עמית יוביל את המהלכים לפישוט והנגשת השלבים השונים שנדרשים עבור העמדת האשראי".

עמית רגב, ראש מערך האשראי בברקת: "אני גאה להצטרף לצוות המוביל של ברקת ולנהל את מערך האשראי. תחום המימון לפרויקטי נדל"ן הינו מרתק. בתקופה זו, כאשר השוק נמצא בתקופה של חוסר בהירות ברקע המצב הביטחוני וההשלכות על שוק הבנייה והמימון, אני מאמין שיחד נוביל את החברה להרחבה ולגיוון משמעותי של פעילותיה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ברקת מימוןעדי גזיתעמית רגבלאומימימון נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...