עגורן קרס בפרויקט של אלקטרה בקמפוס סולראדג' ברמת השרון

לא היו נפגעים בתקרית לאחר שהעובדים הונחו לא להגיע עקב מזג האוויר הסוער. מדובר בפרויקט של עזריאלי שאלקטרה נבחרה לבצע. בתיעוד נראה המנוף נוטה על צדו ונופל על הקרקע בעוצמה. משרד העבודה סגר את האתר באופן מיידי

שיתוף הכתבה
צילום ארכיון (דוברות כיבוי אש והצלה)צילום ארכיון (דוברות כיבוי אש והצלה)

עגורן קרס היום (א') בצהריים באתר באתר בגלילות ברמת השרון. לא היו נפגעים משום שהעובדים הונחו לא להישאר באתר עקב התחזיות למזג אוויר סוער. מדובר בפרויקט בקמפוס סולראדג' של עזריאלי בצפון גלילות, כאשר אלקטרה היא החברה שנבחרה לבצע את העבודות. משרד העבודה בודק את הנושא עם המשטרה.

בעקבות הקריסה מפקחי מינהל הבטיחות במשרד העבודה סגרו באופן מידי את אתר הבנייה. בתיעוד שהופץ ברשת נראה המנוף נוטה על צדו ונופל על הקרקע בעוצמה רבה, אך למרבה המזל כאמור לא היו נפגעים באירוע. 

משרד העבודה מציין כי מדי שנה מפיץ מינהל הבטיחות במשרד העבודה הוראות עבודה ברורות בתנאי מזג אויר חריגים ולאחרונה חידד המינהל את ההוראות לגבי עגורנים.

חזי שוורצמן, ראש מינהל הבטיחות במשרד העבודה אמר כי "מדובר באירוע חמור שמדגים פעם נוספת עד כמה חשובה עירנות בעלי התפקידים בשטח. מינהל הבטיחות סגר את האתר עד להודעה חדשה ובעלי תפקידים באתר ייחקרו, לרבות חברת המנופים המפעילה את המנוף. במקביל, מינינו מומחה חיצוני לבדיקת האירוע ולהפקת הלקחים. אני קורא לקבלנים ברחבי הארץ לנקוט משנה זהירות ובפרט בתנאי מזג האוויר הנוכחיים. ערנות מצילה חיים".

אלקטרה נבחרה בפברואר לבצע את הפרויקט שייבנה על שטח של כ-16.5 דונם ויכלול בניין בשטח של כ-38 אלף מ"ר ו-950 מקומות חניה.
מעזריאלי נמסר: "בשל תנאי מזג האוויר, לא התקיימו הבוקר עבודות בשטח והאירוע הסתיים ללא נפגעים. נסיבות המקרה נבדקות מול הקבלן המבצע". מאלקטרה בנייה לא נמסרה תגובה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאלימשרד העבודה והרווחהאלקטרהתאונות עבודהרמת השרוןעגורן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...