22 אלף דירות בכ-250 פרויקטים: נפתח היריד הוירטואלי של במבי לתושבי חוץ

היריד בהשתתפות עשרות חברות, נערך על רקע ההערכות כי התגברות מקרי האנטישמיות בחו"ל לצד רצון לחזק את הכלכלה הישראלית, יובלו להגדלת היקפי רכישת הדירות מצד יהדות התפוצות. במסגרת הארוע שיימשך כחודש ייערכו הדרכות בנושאי מימון, מיסוי ועוד. אתר היריד מאפשר לקיים סיור וירטואלי בדירות ולהשקיף על הנוף

שיתוף הכתבה
מפרץ חיפה (שאטרסטוק)מפרץ חיפה (שאטרסטוק)

חברת במבי (BMBY),חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בשיווק מקוון, פתחה ביום שישי האחרון את יריד המכירות הוירטואלי הבינלאומי, שדבר קיומו פורסם לראשונה במרכז הנדל"ן. במסגרת היריד מוצעות למכירה למעלה מ-22,000 דירות בכ-250 פרויקטים, והוא צפוי להימשך לאורך חודש שלם. במהלך היריד צפויות להתקיים הרצאות, אירועי מכירה מקוונים ועוד, כאשר בין היזמיות המשתתפות ניתן למנות את תדהר , קרסו נדל"ן, רוטשטיין, רותם שני , יובלים , אקרו נדל"ן, יסודות איתנים, קבוצת יצחקי השקעות, אורון נדל"ן, עמרם אברהם ועוד.

היריד נערך הן על רקע החרפת המשבר בענף הבנייה למגורים וצניחת הביקוש לדירות על רקע פריצתה של מלחמת חרבות ברזל מצד הקהל המקומי כשמאות אלפי אזרחים מגוייסים כעת לשירות מילואים, והן על רקע ההערכות בישראל כי העלייה החדה בהיקפי התקריות האנטישמיות במדינות אירופה וצפון אמריקה יביאו לעלייה במספר היהודים שיבחרו לעלות לישראל, או לכל הפחות לרכוש בה דירה כצעד מקדים. הערכות אלה מתבססות גם על נתוני חברת במבי המראים זינוק חד בכמות "הלידים" שמקורם בחו"ל.

מארק זאבי, יו״ר ומייסד במבי, מציין כי במסגרת היריד תוצג מפה אינטראקטיבית שעליה פרטים של למעלה מ – 250 פרויקטים חדשים בכל רחבי ישראל. באמצעות מערכת DREAMS תתאפשר כניסה לכל פרויקט ועריכת סיור וירטואלי בפרויקט ובסביבתו תוך מתן מידע מפורט על הסביבה לרבות מוסדות ציבור קרובים, תחבורה ציבורית, פארקים וכדומה. לדבריו, "יתאפשר סיור וירטואלי בדירות לדוגמה, ניתן יהיה להשקיף על הנוף האמיתי מהמרפסת ולראות את הנוף מכל חלון וחלון. במסגרת היריד ייערכו גם הדרכות לתושבי חוץ ויסופק מידע ומענה בנושאי שיווק, מימון, השקעות, מיסוי ורגולציה בישראל ותוצע חבילת הטבות הכוללת בין היתר ייעוץ משכנתא , ייעוץ מס אישי, פריסת מס רכישה ל 36 חודש ללא ריבית וחבילת שדרוגים. המשתתפים ביריד יוכלו לשריין להם דירה ולבצע את הרכישה אחרי המלחמה".

עוד לדבריו, ”אני רואה שילוב של מספר מגמות שיעודדו רכישת דירות בישראל על ידי יהדות התפוצות. בראש ובראשונה התגברות האנטישמיות בעולם, שתגביר את הביקושים לדירות בישראל בין אם על ידי רוכשים שמתכוונים לעשות עלייה ובין אם על ידי רוכשים המעוניינים שתהיה להם בישראל דירת מקלט.
"בנוסף הקהילות היהודיות בחו"ל וקהילות של תומכי ישראל רוצים לסייע בתקופה הזאת לישראל, והתמיכה והעידוד של ענף הבנייה הישראלי שידוע כקטר של המשק באמצעות רכישת דירה בישראל היא הדרך הנכונה לעשות את זה כי בכל רכישת דירה הרוכש מספק פרנסה לכ-1000 משפחות בישראל בענף הבנייה ובתעשיות הנלוות. מבחינת הכדאיות הכלכלית, בעקבות המלחמה יש פיחות בערך השקל שהופכת את הרכישה על ידי תושבי חוץ למשתלמת יותר בתקופה הנוכחית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:במבימארק זאבישיווק דירותתושבי חוץחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...