יעל סלומון נבחרה לסמנכ"לית תשתיות במנהל התכנון

סלומון (51) שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אגף מטרו במינהל התכנון, ובתפקידה החדש תהיה אחראית על ניהול חטיבת התשתיות ובכלל זה תכנון של פרויקטים תשתיתיים גדולים

שיתוף הכתבה
יעל סלומון (אסף אנטמן) יעל סלומון (אסף אנטמן)

יעל סלומון מונתה לסמנכ"לית תשתיות במינהל התכנון. הבחירה נעשתה במסגרת מכרז שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. סלומון (51) שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אגף מטרו במינהל התכנון. במסגרת תפקיד זה, הייתה אחראית על ניהול בלעדי של תכנון פרויקט המטרו – פרויקט התשתית המורכב והיקר ביותר בישראל. כמו כן, בשנה האחרונה שימשה כממלאת מקום מתכננת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז, ותחליף אותה כיו"ר ועדת מחוז מרכז טלילה הראל. סלומון תיכנס לתפקידה באופן מיידי. 

במסגרת תפקיד סמנכ"לית תשתיות, תהיה סלומון אחראית על ניהול חטיבת התשתיות של מינהל התכנון ובכלל זה תכנון של פרויקטים תשתיתיים גדולים, בהתאם להנחיות ומדיניות מנכ"ל מינהל התכנון. בנוסף תהיה אחראית על מימוש תפקידי החטיבה, באמצעות האגפים המרכיבים אותה, לרבות הוועדה לתשתיות לאומיות, סנכרון ותכלול מפת התכנון והביצוע של התשתיות הלאומיות בישראל בהתאם למדיניות מנכ"ל מינהל התכנון, אחריות על קידום התוכנית התלת שנתית וארוכת הטווח לתשתיות ועוד. 

סלומון היא בעלת תואר MA בגיאוגרפיה ותכנון ערים באוניברסיטה העברית ירושלים בהצטיינות, ו-BA בגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי באוניברסיטת בן גוריון באר שבע בהצטיינות. 

עם כניסתו לתפקיד, החליט מנכ"ל מנהל התכנון רפי אלמליח על שינוי ארגוני שבמסגרתו נוספו תחומי תכנון חדשים אשר ימוקדו בעולמות הדיור, התשתיות והרישוי. החודש גם מונתה מיכל מריל כמ"מ מתכננת מחוז הדרום, במקביל לתפקידה כמנהלת אגף, והיא תחליף את תומר גוטהלף. זאת לאחר שהצעתו להישאר מספר חודשים בתפקיד על רקע פריצת המלחמה סורבה ובאוקטובר מונתה רות שוורץ ליו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןמטרויעל סלומוןמכרז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...