לאחר ארבעה חודשים: יאיר פינס מתפטר מתפקיד מנכ"ל איירפורט סיטי

פינס, שהיה בעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה ומנכ"ל משרד השיכון, מסיים את תפקידו לאחר זמן קצר כמנכ"ל החברה שבבעלות חיים צוף וקובי מימון. פינס ואיירפורט סיטי טרם מסרו את הסיבה להתפטרות ולא את זהות המחליף

שיתוף הכתבה
יאיר פינס (יח"צ)יאיר פינס (יח"צ)

לאחר ארבעה חודשים בתפקיד, מתפטר מתפקידו יאיר פינס, מנכ"ל איירפורט סיטי . כך עולה מהודעה לבורסה שפרסמה אמש (א') החברה.

פינס, שהיה מנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופתו של נפתלי בנט במשך שנה עד יוני 2022, מונה לתפקיד מנכ"ל איירפורט סיטי ב-2 ביולי. איירפורט סיטי נמצאת בשליטת חיים צוף וקובי מימון, והמשנה למנכ"ל הוא אלקסנדר חפץ. מאז אוקטובר 2021 היא מתנהלת ללא מנכ"ל קבוע. עד בואו של פינס, חיים צוף כיהן כמנכ"ל הזמני, לאחר שפריאל אטיאס התפטר. החברה לא פרסמה מי אמור להחליף את פינס ולא את סיבת ההתפטרות.

לפני תפקידו במשרד ראש הממשלה היה פינס מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בשנים 2021-2020 ולפני כן משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית ברמ"י ( רשות מקרקעי ישראל ) במשך שלוש שנים. הוא כיהן גם כסגן הממונה על התקציבים באוצר. שווי אירפורט סיטי נכון למתן ההודעה עומד על 6.97 מיליארד שקל.

איירפורט סיטי בע"מ היא חברה ציבורית ישראלית שהוקמה בשנת 1992 ועוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, השכרה וניהול של נדל"ן (בעיקר נדל"ן לעסקים, אך גם בנייה למגורים). הנכס העיקרי שבבעלותה הוא מתחם איירפורט סיטי - פארק עסקים ותעשיית הייטק בסמוך לנמל התעופה בן גוריון. בנוסף היא בעלת השליטה בחברת נצבא החזקות 1995, שאותה רכשה ב-2006 ומוזגה לתוכה ב-2015.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איירפורט סיטייאיר פינסמשרד השיכוןבורסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...