רותם שני תבנה 76 דירות במסגרת תמ"א בגבעת רמב"ם בגבעתיים

החברה עברה את סף החתימות הנדרש לפרויקט, במסגרתו ייהרסו 3 מבנים עם 33 יח"ד, ויוקם בניין מגורים בן 7 קומות ועוד שתי קומות מרתף. להערכת החברה היתר בנייה יתקבל תוך שנתיים וחצי וההכנסות הצפויות - 123 מל"ש

שיתוף הכתבה
דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (רותם שני)דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (רותם שני)

רותם שני התקשרה אתמול בהסכם תמ"א 38/2  הריסה ובנייה לבניית כ-70 דירות ברחוב הדגנים בגבעתיים, בשכונת גבעת רמב"ם, עם כ-76% מבעלי הזכויות במקרקעין. כך מדווחת החברה היום (ד') לבורסה. מדובר בשלושה בתים בגבעתיים ששטחם הרשום הכולל הוא כ-2 דונם, ובכך עברה החברה את סף החתימות הנדרש.

במסגרת ההסכם, התחייבה החברה להריסת 3 המבנים הקיימים על המקרקעין הכוללים 33 יחידות דיור למגורים, המצויים במקרקעין בשטח בנוי כולל של כ-2,157 מ"ר, ולהקמת מבנה מגורים חדש בן 7 קומות מעל קומת קרקע ו-2 קומות מרתף, אשר על פי התכנון צפוי לכלול סך הכל כ-76 יחידות דיור, מתוכן 33 יחידות דיור לבעלים ועד 43 יחידות דיור חדשות לשיווק על ידי החברה. לאחר ביצוע העבודות, השטח הבנוי צפוי לעמוד על כ-6,297 מ"ר.

בתמורה לביצוע הפרויקט, יוענקו לחברה זכויות הבניה במקרקעין, מכוח "תוכנית גבעת רמב"ם" המאפשרת תוספת יח"ד עד הכפלה של מספר היח"ד הקיימות בשכונה של כ-3,047 היח"ד במסגרת תמ"א 38/2 , ואושרה בוועדה המחוזית בינואר השנה.

החברה פועלת להגשת תב"ע בסמכות מקומית לאיחוד המגרשים ולאחריה תפעל לקבלת היתר בנייה. להערכת החברה, היתר בנייה לפרויקט יתקבל תוך כ-2.5 שנים ומשך תקופת הבניה המשוערת הוא כ-33 חודשים. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הוא כ-123 מיליון ש"ח (לא כולל מע"מ), קרי כ-34 אלף ש"ח (לא כולל מע"מ) למ"ר ממוצע.

תחזית הפרויקט מתבססת על הערכות ראשוניות בלבד של החברה. ההסכם מותנה בקיומם של תנאים מתלים מקובלים. בהסכם נקבעו הוראות להארכת המועדים לקיום התנאים המתלים בנסיבות מסוימות, בהם דיירים סרבנים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רותם שני יזמות והשקעותגבעתייםהתחדשות עירוניתפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...