עיריית ת"א דוחה לראשונה את תשלום הארננונה למגורים ולעסקים

בעקבות המלחמה עיריית תל אביב הודיעה על דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023, כך שניתן יהיה לשלם ללא חיוב בריבית או הצמדה עד 31 בדצמבר. גם עיריית הרצליה הודיעה על צעד דומה

שיתוף הכתבה
תל אביב (שאטרסטוק)תל אביב (שאטרסטוק)

בעקבות הלחימה המתמשכת, עיריית תל אביב הודיעה אתמול (ד') על דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023 לכלל תושבי ותושבות העיר וכן לעסקים המחויבים בארנונה, כך שניתן יהיה לשלם ללא חיוב בריבית או הצמדה עד 31 בדצמבר.

בעלי הוראות קבע המעוניינים לדחות את מועד התשלום לחודשים נובמבר- דצמבר, יוכלו לפנות למרכז השירות הטלפוני בטלפון 3013* לא יאוחר מ-20.11.2023. זו הפעם הראשונה שבה העירייה דוחה את תשלום הארנונה למגורים, וזאת במטרה להקל על תושבי העיר בימים קשים אלה.

בנוסף מליאת הכנסת אישרה אמש בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק בהוראת שעה לדחיית תשלומים ב-30 יום לתושבי עוטף עזה ויישובי הצפון שפונו מבתיהם, חיילי צה"ל במילואים ובסדיר והנעדרים ובני זוגם. 

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי: "כולנו באי וודאות. רבים ורבות בדאגה כלכלית. מול האבל והחירום הנושא נדחק הצידה, אך הדאגה לגיטימית ומהותית. לכן, החלטנו בעירייה על דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023 ללא ריבית, לכלל תושבי ותושבות העיר וכן לעסקים המחויבים בארנונה.מה שאומר שאפשר יהיה לשלם את הארנונה ללא ריבית או הצמדה עד 31.12.23. 

"לצערי, החוק אינו מאפשר לעירייה לבטל באופן עצמאי את תשלום הארנונה, אבל ביכולתנו לאפשר פריסה גמישה יותר של התשלומים. אנחנו עושים כל מה שניתן כדי להקל, ולו במעט, על התושבים והתושבות שלנו ועל מי שבחרו להקים פה עסק. העירייה כאן בשבילכם, נעבור את זה יחד". 

בעקבות עיריית תל אביב, גם עיריית הרצליה הודיעה היום לאחר אישור חברי מועצת העיר, על דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023, לכלל הנכסים המחויבים בארנונה לרבות נכסים למגורים ולעסקים, כך שניתן יהיה לשלם ללא חיוב בריבית עד ליום 31.12.23.

כמו כן, העירייה תדחה את מועד תשלום הוראת הקבע לחודשים נובמבר- דצמבר ליום 31.12.23. מוקד הגבייה לבירורים בטלפון מס' 09-9591601.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "העירייה פועלת בכל המישורים במטרה להקל על תושבי העיר בימים קשים אלה. לצערי, החוק אינו מאפשר לעיריות לבטל באופן עצמאי את תשלום הארנונה, אבל ביכולתנו לאפשר פריסה גמישה יותר של התשלומים. העירייה כאן עבור התושבות והתושבים ונמשיך לעשות הכל על מנת להבטיח את שלומם, בריאותם, ביטחונם ומצבם. יחד ננצח!"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רון חולדאיעיריית תל אביב-יפוארנונה למשרדיםחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...