מישורים מוכרת את מתחם בילו סנטר בקריית עקרון תמורת כ-46 מיליון שקלים

הנכס נרכש בשנת 2005 תמורת כ-14.5  מיליון שקלים ועבר במרוצת השנים השבחות של פרופיל השוכרים, שיפוץ חזיתות והתקנת מערכת סולארית. התזרים הפנוי לחברה לאחר פרעון הלוואות ותשלומים יעמוד על כ-27.85 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
בילו סנטר (מישורים)בילו סנטר (מישורים)

מישורים, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב, הודיעה אתמול (א') למשקיעיה כי חתמה על הסכם למכירת "בילו סנטר", מרכז מסחרי של החברה הנמצא באזור התעשייה קרית עקרון 2000, תמורת 45.85 מיליון שקלים - כ-5% מעל המחיר בספרים שעומד על כ-43.5 מיליון שקלים.
 
בילו סנטר כולל מבנה חד קומתי בשטח בנוי של 2,420 מ"ר, גלריה בשטח נוסף של 108 מ"ר ומערכת סולארית על גג המבנה. מישורים רכשה את הנכס בשנת 2006, תמורת כ-14.5 מיליון שקלים וביצעה במהלך השנים השבחה של פרופיל השוכרים, שיפוץ של חזית הנכס שבוצע לאחרונה והקמת מערכת סולארית שבמסגרתה נחתם הסכם של 20 שנים עם חברת החשמל. הנכס מצוי כיום בתפוסה מלאה ומניב כ-3.1 מיליון שקלים בשנה – נתון המשקף תשואה של כ-6.8% במכירה.
 
הרוכש, שותפות של שלושה אנשי עסקים שפעילה באזור בתחום הנדל"ן והקמעונאות, שילם 18 מיליון שקל במועד חתימת ההסכם. יתרת התמורה תשולם בשני תשלומים, בתוך 30 יום, בכפוף לתנאים מקובלים.
 
חברת מישורים מצויה בשליטת איש העסקים הקנדי-ישראלי אלכס שניידר, ובראשה עומד אלון וקסמן. בדוחותיה הכספיים של החברה ליום 30.6.2023, הנכס רשום בשווי של כ-43.5 מיליון שקל. אם וככל שהעסקה תושלם, החברה צפויה להכיר ברווח חשבונאי לפני מס, הוצאות עסקה והיטלים ככל שיהיו בסך של כ- 2.35 מיליון שקל. השלמת העסקה צפויה להתרחש במהלך חודש נובמבר, 2023.
 
מהחברה נמסר כי "מישורים הגיעה להסכמות עם התאגיד הבנקאי שהנכס משועבד לטובתו על פרעון חלקי של 18 מיליון שקל והחרגת הנכס מהבטחונות להלוואה הכוללת. התזרים הפנוי הצפוי לחברה, לפני מסים והיטלים, ככל שיהיו, צפוי להסתכם בכ-27.85 מיליון שקל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםהבורסה לניירות ערךקריית עקרוןבילו סנטר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...