4,454 מבנים נפגעו בדרום ובמרכז מפרוץ המלחמה, עדיין אין נתונים על עוטף עזה

מנתוני קרן הפיצויים ברשות המסים נכון להיום (ד') ב-09:00 לגבי פגיעות במבנים וברכוש, עולה כי באזור הדרום נפגעו 3,045 מבנים ובאזור המרכז 1,836. כיוון שעובדי קרן הפיצויים אינם מורשים בשלב זה להיכנס ליישובי העוטף, עדיין אין נתונים לגבי היקף המבנים שנפגעו בהם

שיתוף הכתבה
פגיעת רקטה בבית, ארכיון (שאטרסטוק) פגיעת רקטה בבית, ארכיון (שאטרסטוק)

 4,454 מבנים נפגעו מאז פרוץ המלחמה במרכז ובדרום, ועדיין אין נתונים לגבי עוטף עזה. כך עולה מנתוני קרן הפיצויים ברשות המסים, שמפרסמת את הנתונים המעודכנים להיום (ד') בשעה 9:00 לגבי פגיעות במבנים וברכוש כתוצאה מהמלחמה.  

ענף הנדל"ן ממשיך בהתגייסות: דירות פנויות, שטחי משרדים ושטחי אכסון לציוד רפואי

בשעות אלה נמצאים בשטח 70 צוותים של שמאים, מהנדסים ועובדי קרן הפיצויים, 40 מהם באזור הדרום (דרומית לרחובות) ו-30 באזור המרכז (רחובות וצפונה). הצוותים, שמספרם עולה מידי יום, פועלים בשטח מאז יום שבת האחרון.   

באזור הדרום נפגעו 3,045 מבנים, ובאזור המרכז 1,836. כיוון שעובדי קרן הפיצויים אינם מורשים בשלב זה להיכנס ליישובי העוטף, עדיין אין נתונים לגבי המבנים שנפגעו בעוטף עזה. היום דיווחנו כי תושבים שבתים נפגעו יקבלו מקדמות ממס רכוש

מאחר שעובדי קרן הפיצויים כאמור אינם מורשים בשלב זה להיכנס ליישובי העוטף, סיכמה הנהלת קרן הפיצויים עם ראשי המועצות האזוריות אשכול, חוף אשקלון ושער הנגב על שיתוף פעולה לטובת סיוע לתושבים, הכולל תשלום מקדמות לתושבי העוטף שבתיהם ניזוקו, אף לפני הערכת שמאי. קרן הפיצויים תקבל מהמועצות האזוריות בעוטף רשימת שמות של בעלי דירות שנפגעו וכן דרכי התקשורת איתם.

עם קבלת הרשימות בקרן, עובדיה יפנו למשפחות, יפתחו עבורן תביעות ויסבירו להן על הזכויות המגיעות להן. כמו כן, בהתאם לצורך יעבירו למשפחות הללו מקדמה על חשבון הפיצויים. הקרן העמידה לטובת משימה חשובה זו פרוייקטור שילווה את המשפחות באופן שוטף.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות המיסיםמלחמהשמאיםהדרוםחרבות ברזלטילים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...