נתונים ראשוניים: 1,160 מבנים נפגעו באזור אשקלון, 850 בתל אביב

כך עולה מנתוני עובדי קרן הפיצויים מס רכוש של רשות המיסים המעודכנים לאתמול (א') בערב. עדיין אין נתונים על עוטף עזה. רשות המסים זקוקה באופן דחוף לשמאי רכוש שיסייעו לעובדי קרן הפיצויים בהערכות השווי לנזקים

שיתוף הכתבה
רקטה באזור אשקלון, ארכיון (שאטרסטוק) רקטה באזור אשקלון, ארכיון (שאטרסטוק)

1,160 מבנים נפגעו באזור אשקלון ו-850 מבנים נפגעו באזור תל אביב. כך עולה מנתונים ראשוניים של עובדי קרן הפיצויים מס רכוש של רשות המיסים המעודכנים נכון לאתמול (א') בשעה 20:00 בגין פגיעות ברכוש, בחלוקה לסוג נזק ומוקד אזורי, במסגרת מבצע "חרבות ברזל".

יש לציין כי על פי הגדרות מס רכוש, "אזור תל אביב" הם היישובים הממוקמים צפונית לרחובות (כולל) ואילו "אזור אשקלון" הם היישובים הממוקמים מדרום לה. לגבי יישובי אזור עוטף עזה אין עדיין נתונים, בשל התמשכות הלחימה באזור.  

בעקבות הלחימה: רשויות מקומיות עוצרות את הבנייה וסורקות אחר שב"חים באתרים

בשעות אלה נמצאים בשטח כ-40 צוותים של שמאים, מהנדסים ועובדי קרן הפיצויים, 25 מהם באזור הדרום ו-15 באזור המרכז, הפועלים מאז יום שבת האחרון. יצוין כי הצוותים לא יכולים להיכנס לעוטף עזה ולישובים שהגישה אליהם אינה מותרת כרגע, ורק עם פתיחת האזור יוכלו לבדוק את הנזקים שנגרמו שם. להערכת רשות המיסים מדובר בנזקים רבים  נוספים שטרם דווחו.  

אזרחים המבקשים להודיע על פגיעה יכולים להגיש תביעה מקוונת באתר רשות המסים או לפנות למוקד הטלפוני הפתוח בשעות 08:15 עד 19:00 במספר *4954. בנוסף רשות המסים זקוקה באופן דחוף לשמאי רכוש אשר יסייעו כפרילאנסרים לעובדי קרן הפיצויים בהערכות השווי לנזקים שנגרמו עקב המלחמה בדרום.  לפרטים נא לפנות לגב' מיכל סבג לנייד 0549786090 או במייל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות המיסיםאשקלוןמלחמהלחימהחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...