ב-180 מיליון שקל: שלמה נדל"ן ורוגובין ישכירו משרדים בפ"ת ל-11 שנים

מדובר בהסכם שכירות עוגן ראשון בפרויקט פארק התעסוקה Hope Town בקריית אריה בפתח תקווה, שמצוי בשלבי בנייה מתקדמים. ההסכם נחתם עם חברת הייטק בינלאומית שתשכור שטח של 12,500 מ"ר וכן 300 מקומות חנייה

שיתוף הכתבה
ישראל רייף, יו״ר שלמה נדל״ן, על רקע הדמיה של פרויקט Hope Town (עזרא לוי, אדריכלים BLK וגיא גולדשטיין) ישראל רייף, יו״ר שלמה נדל״ן, על רקע הדמיה של פרויקט Hope Town (עזרא לוי, אדריכלים BLK וגיא גולדשטיין)

חברת שלמה נדל״ן, מקבוצת שלמה, וקבוצת רוגובין חתמו על הסכם שכירות עוגן ראשון בפרויקט פארק התעסוקה Hope Town בקריית אריה בפתח תקווה. ההסכם נחתם עם חברת הייטק בינלאומית, שתשכור משרדים בפרויקט לתקופה של 11 שנה, בסכום 180 מיליון שקל. 

החברה תשכור שטח של 12,500 מ"ר וכן 300 מקומות חנייה, מרגע שיושלם הפרויקט, במהלך הרבעון השני של 2024. דמי השכירות השנתיים הממוצעים שתשלם החברה עומדים על 16 מיליון ש"ח לשנה, ו-180 מיליון שקל לתקופת השכירות כולה. בנוסף, תהיה לחברה השוכרת אופציה להאריך את תקופת השכירות ב-5 שנים נוספות.

שטחו הכולל של פארק התעסוקה החדש הוא 40 אלף מ״ר, ובו שני מבנים לתעסוקה, מסחר ופנאי, המאופיינים בקומות גדולות במיוחד, בשטח של 3,000 מ"ר לקומה. הפרויקט מצוי בשלבי בנייה מתקדמים והוא ממוקם בקרבה לציר ז'בוטינסקי ולתוואי הרכבת הקלה, ועתיד להציע שטחים ציבוריים כגון מועדון כושר, אודיטוריום, חדרי חוגים, שדרה מסחרית ופארק ירוק.

יו״ר שלמה נדל״ן, ישראל רייף, אמר היום כי ״חתימת הסכם שכירות העוגן הראשון בפארק התעסוקה המתקדם Hope Town עם חברת הייטק בינלאומית מובילה הינה יריית הפתיחה שלנו בשיווק הפרויקט. אנו מאמינים בפרויקט שנבנה בסטנדרטים המחמירים ביותר ובפוטנציאל הענק הגלום בקריית אריה״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםקריית אריההייטקשלמה נדל"ןקבוצת שלמהפתח תקווהרוגובין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...