פועל בניין נהרג מקריסת פיגומים באתר בנייה באשדוד

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה ברחוב מיכשווילי בעיר חילצו את הפועל שנקבר מתחת לפיגומים, כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. מוקדם יותר היום נפצע קשה פועל באתר בנייה במעלה אדומים

שיתוף הכתבה
זירת התאונה (דוברות מד"א) זירת התאונה (דוברות מד"א)

פועל בניין כבן 30 נהרג היום (ד'),ככל הנראה מקריסת פיגומים באתר בנייה ברחוב מיכשווילי באשדוד, כך נמסר מדוברות מד"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו ראשונים לזירה חילצו את הפועל שנקבר מתחת לפיגומים, כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. 

זירת התאונה (דוברות מד"א): 

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 11:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על פיגומים שקרסו באתר בנייה בשדרות ירושלים באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על פועל שככל הנראה לכוד מתחת לפיגומים, ואבטחו את כוחות הכיבוי לחילוצו". 

זירת התאונה (דוברות מד''א) זירת התאונה (דוברות מד''א)

דוברות משטרת ישראל נמסר כי "התקבל דיווח בעקבות קריסה של פיגומים ברחוב מיכשוילי בעיר אשדוד. כוחות משטרה מתחנת אשדוד, חוקרי הזיהוי הפלילי, מד"א וכיבוי והצלה הגיעו למקום. כתוצאה מקריסת הפיגומים נפגע אדם שעבד במקום ולאחר ניסיונות החייאה של כוחות הרפואה, הם קבעו את מותו".

מוקדם יותר היום דווח על פועל כבן 60 שנפצע באורח קשה לאחר שנפל מגובה באתר בנייה במעלה אדומים. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים הר הצופים בירושלים והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אתר בנייהאשדודפועל בנייןתאונת עבודה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...