עם נוף לכנרת: עמרם אברהם מכרה קרקע לבניית 185 יח"ד בצפת תמורת 65 מלש"ח

פרסום ראשון: במסגרת הפרויקט תקים קבוצת רונן גנון 13 מבנים בני 6-7 קומות בשכונת מצפה הימים בדרום-מזרח צפת. מחצית מהדירות ישווקו במסגרת מחיר למשתכן ומחצית בשוק החופשי. סך כל המגרשים עומד על 17.5 דונם

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בצפת (רן ון דן ברגן הדמיות) הדמיה של הפרויקט בצפת (רן ון דן ברגן הדמיות)

קבוצת רונן גנון אחזקות השלימה השבוע עסקה לרכישת מגרשים לפרוייקט ל-185 דירות בשכונת מצפה הימים בצפת.  את המגרשים רכשה מקבוצת עמרם אבהרם תמורת 65 מיליון שקל. מדובר בסך הכול ב-17.5 דונם.

במסגרת הפרויקט תקים החברה 13 מבנים בני 6-7 קומות הכוללים מגוון רחב של דירת המתאימות לכל סוגי האוכלוסיות, החל מדירות קטנות למשפחות צעירות של 2.5-3 חדרים, 4 חדרים ועד דירות 5 חדרים ופנטהאוזים, חניות ומחסנים. בנוסף ייבנה סופר מרקט שכונתי. הפרוייקט ייבנה וישווק בקרוב כאשר מחצית מהדירות ישווקו במסגרת פרוייקט מחיר למשתכן   ומחצית ישווקו לשוק החופשי. 

אלון עמרם, רונן גנון, יוסי גונן (שלום דוויק) אלון עמרם, רונן גנון, יוסי גונן (שלום דוויק)

פרוייקט נופי בראשית תוכנן על ידי האדריכל זהר אלטמן שביצע את התכנון לחברת עמרם אברהם . בכל קומה מתוכננות שתי יחידות דיור בלבד. הבניינים ישלבו חיפויים של אבן היוצרים מראה שונה בנוף השכונתי. שכונת מצפה המים נמצאת בדרום מזרח צפת וצופה לכנרת. היא ממוקמת בצמוד לשכונות מצפה האגם ושכונת מנחם בגין והיא צפויה לכלול 1,400 יחידות דיור.

לדברי יעקב חדד, מנכ״ל השיווק והמכירות של קבוצת רונן גנון,  "אנו ממשיכים בהשקעות הרבות בצפת שלאחרונה מחירי הנדל״ן בה הרקיעו שחקים בעקבות הביקוש הגדול לדירות וההיצע הדל של הקרקעות. שכונת מצפה הימים היא בחירה מתבקשת למשפחות וזוגות צעירים בתחילת דרכם, הנגישות הגבוהה לכניסה לעיר ומחוצה לה, הקרבה למרכז העיר והנופים המיוחדים הופכים את השכונה למבוקשת מאוד, כאשר גם משקיעים שזיהו את הפוטנציאל של השכונה המתפתחת, יוכלו  ליהנות מעליית הערך הצפויה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמרם אברהםצפתרונן גנון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...