אושרה להפקדה התוכנית לשכונה חדשה בנתניה שתכלול 1,600 דירות, בית חולים ופארק עם נחל

במסגרת התוכנית שיזמו רמ"י והעירייה, תוקם שכונת "נווה אילנות" במתחם הגולף בדרום מזרח נתניה, לצד רובע המגורים יוקם רובע תעסוקה ומסחר הכולל 360,000 מ"ר שטחים עיקריים. בלב המתחם יוקם פארק בשטח של 180 דונם, שיכלול הסדרה של נחל אילנות ופתרון ניקוז באמצעות יעור ופיתוח הפארק עם סכרים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בנווה אילנות בנתניה (בוכמן הוקמן אדריכלים בע"מ) הדמיה של הפרויקט בנווה אילנות בנתניה (בוכמן הוקמן אדריכלים בע"מ)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז הודיעה היום (ב') כי אישרה להפקדה את התוכנית שיזמו רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ועיריית נתניה, להקמת שכונה חדשה במתחם הגולף בדרום מזרח נתניה בשם "נווה אילנות". בשכונה מתוכננים רובע מגורים ותעסוקה, פארק ואף מרכז רפואי בשטח של 612 דונם. 

התוכנית מציעה את הקמתו של רובע מגורים ובו 1,606 יחידות דיור בצפיפות משתנה, שיאופיין במבנים בבנייה מרקמית ורוויה. לצד המגורים יוקם רובע תעסוקה ומסחר הכולל 360,000 מ"ר שטחים עיקריים, חזית מסחרית לאורך רחוב טום לנטוס וביה"ס מקצועי מקיף לאחיות. 

השכונה ממוקמת מדרום לקריית שרון, מצפון לכביש 561, ממזרח למסילת הרכבת וממערב לכביש "עוקף מזרחי נתניה". עוד בתוכנית, מרכז רפואי הכולל כ-500 יח"ד לצוות הרפואי ו-275,000 מ"ר שטחי שירות ושטחים עיקריים. 

הדמיה של הפרויקט בנווה אילנות בנתניה (בוכמן הוקמן אדריכלים בע''מ) הדמיה של הפרויקט בנווה אילנות בנתניה (בוכמן הוקמן אדריכלים בע''מ)

בלב המתחם יוקם פארק "נחל אילנות", בשטח של 180 דונם, לאורכו עובר נחל אילנות. התוכנית מציעה הסדרה של הנחל ופתרון ניקוז לאזור כולו באמצעות יעור ופיתוח הפארק עם סכרים היוצרים המאטים את הזרימה וכן מוביל שיפנה את המים לנחל פולג. התוכנית קודמה בניהולו של המהנדס אורי הורביץ ממשרד "א. הורביץ מהנדסים" ונערכה ע"י משרד "בוכמן הוקמן אדריכלים בע"מ".

מנהלת אגף בכיר לתכנון ופרויקטים ברשות מקרקעי ישראל, עינב רינגלר, מסרה היום כי "התוכנית מציגה מתחם אורבני שוקק חיים המשלב מגורים ותעסוקה לצד פארק נחל אילנות הרחב ומערכת שבילים ירוקים להגברת הליכתיות ונגישות במתחם. בצמידות לשכונה החדשה יוקם מרכז רפואי נוסף בעיר נתניה אשר יביא לפיתוח האזור כולו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית נתניהרמ"ינתניההוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...