הוועדה המחוזית הפקידה תוכנית התחדשות ל-430 דירות בשכונת הדר ברמת השרון

התוכנית של העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הממוקמת בדרום העיר כוללת הריסת 180 יח"ד והקמת 7 מבנים בני 7-21 קומות ו-2,600 מ"ר של שטחי מסחר שישולבו בקומות הקרקע של המבנים

שיתוף הכתבה
רמת השרון (שאטרסטוק)רמת השרון (שאטרסטוק)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב הודיעה היום (ג') כי החליטה להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית במתחם בן חיים בשכונת הדר ברמת השרון, שהגישו הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית רמת השרון, וכוללת את בנייתן של 427 יחידות דיור חדשות.

התוכנית ממוקמת בדרום-מזרח שכונת הדר, בחלקה הדרומי של העיר רמת השרון, ומקיפה שטח כולל של 27 דונם. במסגרת התוכנית ייהרסו 10 מבני שיכון בני 6-8 קומות ובהם 180 יח"ד, שיפונו לטובת הפרויקט החדש. 

רמת השרון: אושרה תוכנית התחדשות עירונית ראשונה על ציר המטרו

במקומם ייבנו 427 יח"ד ב-7 מבנים בני 7-21 קומות. מתוך כלל היח"ד, 43 יוקצו לטובת דירות זעירות בגודל של 30-55 מ"ר, 128 יח"ד יוקצו לטובת דירות קטנות של עד 75 מ"ר, ו-171 יח"ד בינוניות של עד 105 מ"ר. התוכנית כוללת גם שטחי מסחר בהיקף של כ-2,600 מ"ר, שישולבו בקומות הקרקע של מבני המגורים, וכן שטח ציבורי המיועד למבני חינוך, קהילה ותרבות בהיקף של כ-4,900 מ"ר. כמו כן, התוכנית כוללת 22 דונם שטחים פתוחים, מתוכם שטח ציבורי פתוח במרכז המתחם. התוכנית נערכה על ידי משרד אירית צרף-נתניהו.

הדמיה של תוכנית ההתחדשות בשכונת הדר ברמת השרון (משרד אירית צרף-נתניהו) הדמיה של תוכנית ההתחדשות בשכונת הדר ברמת השרון (משרד אירית צרף-נתניהו)

מתכנן מחוז תל אביב במנהל התכנון, אדריכל ארז בן אליעזר, אמר היום כי "מדובר בתוכנית התחדשות עירונית בהיקף משמעותי, המוכיחה את האפשרות לקדם תכנון להתחדשות באמצעות מכפילים נמוכים ליצירת מרקם עירוני איכותי מחד ולא מוגזם מאידך, הכל תוך הבטחת ישימות כלכלית. כמו כן התוכנית שמה דגש על המרחב הציבורי, על ידי שמירת מרחב איכותי ומשמעותי לטובת כלל הציבור, שימור של עצים בוגרים להבטחת צל ואיכות עירונית".

מנהל אגף בכיר תכנון, הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, גורי נדלר, אמר כי "התוכנית שאושרה מציעה שינוי משמעותי למרחב עירוני חשוב ברמת השרון תוך שמירה על הפעילות העירונית הקיימת, שימור העצים הקיימים והרחבה משמעותית איכותית וכמותית של המרחב הציבורי. בתחום המגורים מוצע תמהיל מגוון של מבנים ויחידות דיור ליצירת שכונה עם אוכלוסייה מגוונת. תהליך התכנון שהובל על ידי העירייה בשיתוף הרשות להתחדשות ולשכת התכנון המחוזית הביא לתוצר תכנוני מצוין במהירות וביעילות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתרמת השרוןעיריית רמת השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...