הופקדה תוכנית ההתחדשות של אאורה ל-300 דירות בדרום יהוד-מונסון

במסגרת הפרויקט יוקמו 6 מבנים בני 4 עד 12 קומות, שישולבו בהם מבני ציבור, במקום 76 דירות ב-4 מבנים שקיימים היום. קומות הקרקע של מבני המגורים ישמשו כחזית מסחרית

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ביהוד (משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ) הדמיה של הפרויקט ביהוד (משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)

 

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, בראשות עו"ד מיכה גידרון, החליטה אתמול (ב') להפקיד את תוכנית אאורה להתחדשות עירונית במתחם ויצמן 48-52 בדרום יהוד-מונוסון. 

התוכנית היא על שטח כולל של כ-10 דונם וכוללת 300 יחידות דיור שיוקמו ב-6 מבנים בני 4 עד 12 קומות, שישולבו בהם מבני ציבור שישמשו בין השאר עבור גני ילדים ומעונות יום. מתוך כלל יחידות הדיור, 15 יוקצו עבור דירות מיקרו (בשטח כולל של 55 מ"ר) ו-60 נוספות יוקצו עבור דירות קטנות (בשטח כולל של 80 מ"ר). כיום מצויים במתחם 76 יחידות דיור ב-4 מבני רכבת בני 3 קומות, שיפונו לטובת הפרויקט החדש. 

הפרויקט בנוי סביב כיכר עירונית פתוחה בהיקף של כ-1.8 דונם, וקומות הקרקע של מבני המגורים ישמשו כחזית מסחרית כלפי הכיכר. בנוסף, התכנון שם דגש על שמירת צירי הליכה ירוקים המחברים את רחובות העיר לכיוון אנדרטת חיל הקשר והתקשוב שצמודה לפרויקט ממזרח.

הדמיה של הפרויקט ביהוד (משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ) הדמיה של הפרויקט ביהוד (משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)

עיריית יהוד-מונוסון וחברת אאורההגיעו  בחודש שעבר להסכמות לקידום ולזירוז פרויקט ההתחדשות העירונית שבמתחם ויצמן-אשכנזי  - תוכנית שכבר הופקדה - להריסת 144 יחידות דיור ובניית 444 דירות חדשות. עיקר ההסכמות נגעו  לשיווק של 100 דירות במחיר מוזל לבני העיר ושיפורים תכנוניים לטובת דיירי המתחם. התכנון נערך על ידי משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ. 

יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, עו"ד מיכה גדרון: "מדובר בפרויקט נוסף וחשוב, נדבך נוסף בחידוש המרקם העירוני הותיק ביהוד מונוסון. הפרויקט מציע תכנון עכשווי הכולל עירוב שימושים וצירי הליכה פתוחים לשמירה על נגישות מיטבית להולכי הרגל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהודהתחדשות עירוניתאאורהיהוד מונסון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...