הצלחת הניסוי של תדהר בקרית אונו – והבשורה הטמונה בו לשוק הנדל"ן

מי שמחפש סנונית ראשונה למעבר של שוק הנדל"ן המקומי לעסקאות באונליין ימצא אותה בפרויקט הקריה האקדמית של חברת תדהר והראל. "בתוך שנים ספורות ישראלים לא רק ישכרו דירות מרחוק אלא גם יקנו דירות בצורה הזו, למגורים ולהשקעה"

שיתוף הכתבה
תומר אלפסי, מנהל חטיבת הייזום והמניבים בתדהר (צילום: עופר חגיוב)תומר אלפסי, מנהל חטיבת הייזום והמניבים בתדהר (צילום: עופר חגיוב)

בעוד ישראלים רבים מעדיפים בימינו לחרוש קטלוגים אינטרנטיים ולרכוש מוצרי צריכה ופריטי אופנה אונליין, כשזה מגיע לשוק הנדל"ן טרנד הרכישה מרחוק עדיין נמצא בחיתוליו. עם זאת, בהמשך למגמות שכבר הולכות ונפוצות בעולם המערבי, גם אצלנו בישראל ניתן לראות ניצנים אמיתיים לשינוי בהעדפות השחקנים בשוק.

מי שמחפש את הסנונית הראשונה למעבר של שוק הנדל"ן הישראלי לזירת האונליין ימצא אותה בפרויקט הקריה האקדמית אונו של החברות תדהר והראל – מיזם ייחודי המשלב אקדמיה ומעונות סטודנטים לצד שטחי מסחר ומשרדים. הקמפוס החדש, השוכן בצומת סביון ומשתרע על פני כ-13 דונמים, מאוכלס בימים אלה ממש באלפי סטודנטים, שרבים מהם שכרו את הדירה "מרחוק" – באופן דיגיטלי לחלוטין.

"מדובר בפרויקט יוצא דופן גם כי הוא פונה לאוכלוסייה ייחודית – סטודנטים מהקריה האקדמית אונו, מאוניברסיטת בר אילן ומהמרכז הרפואי שיבא-תל השומר – אבל גם בזה שמרבית דייריו הם בני דור ה-Z, כלומר מאוד מחוברים לטכנולוגיה ולדיגיטל", מספר תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים, על הבחירה להשכיר מחצית מהדירות בפרויקט באונליין.

לדבריו, מדובר בצעד ניסיוני וחדשני שאיפשר גם לתדהר עצמה "להשתפשף" בעולם החדש: "אנחנו רואים את המגמות בעולם. שוק הנדל"ן הגלובלי צועד בצעדי ענק לכיוון הדיגיטלי, וברור לנו שישראל לא תישאר מאחור. לי אין ספק שבתוך שנים ספורות ישראלים מכל הגילאים לא רק ישכרו דירות מרחוק אלא גם יקנו דירות בצורה הזו, למגורים ולהשקעה".

מערכת דרימס מבית במבי

לראות ולהאמין

בחירת הדירות וחתימת הסכמי השכירות התבצעו באמצעות מערכת DREAMS – פלטפורמה חדשנית לביצוע עסקאות נדל"ן אונליין שפותחה על ידי חברת במבי הישראלית. המערכת איפשרה לסטודנטים רבים "לבקר" בו זמנית בדירות השונות באופן וירטואלי, לראותן מאובזרות ואף לחזות בנוף הנשקף מחלונותיהן. באמצעות המערכת הסטודנטים העלו את כל המסמכים הרלוונטיים, ולאחר שקיבלו את אישור החברה היזמית הועברו לאתר הסליקה, שילמו את המקדמה והשלימו את הליך שכירת הדירה – בתוך דקות מעטות.

"בחרנו בפלטפורמה של תוכנת  CRMבמבי היכולה לשמש גם כתוכנה לניהול לידים כי בעינינו היא המערכת הכי מתקדמת בשוק כיום. היא איפשרה לנו לחתום על עשרות חוזים במקביל והיא גם תואמת למערכת ה-CRM שאיתה אנחנו עובדים בשוטף בעודפרויקטים שלנו", מספר אלפסי.

הוא מוסיף כי התפקיד שממלא הפיתוח הטכנולוגי של במבי לא הסתיים עם השכרת הדירות. "החל מתחילת שנת הלימודים נספק לשוכרים מגוון פעילויות ואירועי קהילה דרך האפליקציה. בין השאר הם יוכלו להתעדכן בזמן אמת בנעשה במתחם הקמפוס, לפתוח קריאה בכל נושא וגם להזמין מקום באולם ההקרנה או בחדר הכושר, ולמעשה להיות מחוברים תמידית בתקשורת דו-כיוונית לכלל השירותים הציבוריים במעונות".

הכל במקום אחד

פרויקט הקריה האקדמית אונו נועד לפנות שטחים ציבוריים במרכז העיר קרית אונו על ידי בניית קמפוס רב-תחומי, מודרני וחדשני בפאתי העיר הכולל מתחמי לימוד, ספריות ומעבדות לצד מעונות ושטחי בילוי. רכישת הקרקע במאי 2020, בעיצומה של מגפת הקורונה, לוותה בלא מעט חששות ותחושות אי-ודאות, אך שלוש שנים לאחר מכן הקמפוס כבר נמצא בהרצה ודירותיו כאמור מתאכלסות.

מתחם המעונות החדש, ששטחו 7,000 מ"ר, כולל שבע קומות ובהן 202 חדרי סטודיו אישיים ומאובזרים במלואם. האדריכלית דנה אוברזון, שעיצבה את המתחם, דאגה לכלול בו מגוון שירותים וחללים ציבוריים מעוצבים כגון מרכזי למידה משותפים, שני חדרי כושר, חדר כביסה, מתחם גיימינג וחלל קולנוע. בנוסף, החברה היזמית דואגת לסטודנטים לשירותי ניקיון ואחזקה 24/7 ולניהול שוטף של המתחם.

הקמפוס כולו מכיל למעלה מ-35 אלף מ"ר אקדמיה, 2,500 מ"ר מסחר, 15 דונם של פארק ציבורי ירוק ולמעלה מ-730 מקומות חניה, כשבעתיד ישולבו בו גם משרדים. משרד סקורקא אדריכלים תיכנן את הקמפוס באופן מוקפד על מנת לאפשר לסגל האקדמי, אנשי האקדמית והסטודנטים ליהנות מהקמפוס החדשני והמודרני שנבנה עבורם.

"פרויקט הקריה האקדמית אונו מביא עמו סטנדרט חדש של איכות חיים סטודנטיאלית לצד בשורה חשובה לשוק הנדל"ן בכללותו", מסכם אלפסי. "בסופו של דבר, ה'ניסוי' שעשינו בקמפוס אונו היה הצלחה גדולה לא רק מבחינתנו כחברה – אלא בעיקר לשוכרים שלנו, שכל שנותר להם זה פשוט להיכנס לדירת הסטודיו הפרטית עם הלט-טופ והטרולי".

לפרטים נוספים ניתן להתעדכן גם דרך אתר החברה 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת תדהרבמבימארק זאבירכישת דירות אונלייןdreamsbybmbyמערכת dreams
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...