בתמורה ל-255 מיליון דולר: סקייליין בדרך למכור את המלונות שלה בארה"ב

סקייליין השקעות דיווחה לבורסה על מזכר הבנות לא מחייב עם רוכש פוטנציאלי למכירת כל נכסי המלונות שלה בארה"ב מלבד אתר הנופש שלה בקליפורניה. לרוכש ניתנו 70 ימים להשלמת בדיקת נאותות, והשלמת העסקה צפויה 75 יום לאחר סיום הבדיקה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל סקייליין, בלייק לאיין (Skyline Investments)מנכ"ל סקייליין, בלייק לאיין (Skyline Investments)

סקייליין השקעות דיווחה הבוקר (א') כי חתמה בשבוע שעבר על מזכר הבנות לא מחייב עם רוכש פוטנציאלי, צד שלישי שאינו קשור לחברה, למכירת כל נכסי המלונות של החברה בארה"ב, בתמורה לסכום של 255 מיליון דולר עבור 100% מהנכסים. החברה תשאיר בבעלותה רק את אתר הנופש Bear Valley Resort שבקליפורניה. חברת סקיילין נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ומוחזקת בין היתר ע"י מישורים (כ-49.5%) והכשרת היישוב (כ-20%).

הרוכש התחייב להוסיף לתמורה כל סכום נוסף שיושקע במסגרת שיפוץ מלונות רנסנס בקליבלנד ומריוט קורטיארד שמבוצעים בימים אלה ולשאת בכל החוב הקיים בעקבות השיפוצים. לרוכש הפוטנציאלי ניתנה תקופה בת 70 ימים להשלמת בדיקת נאותות ולחתימה על הסכם מחייב, והשלמת העסקה צפויה להתרחש 75 יום לאחר השלמת תקופת בדיקת הנאותות ותהא כפופה להעברת הסכם הזיכיון ורישיונות אחרים, ולהתקיימות תנאים המקובלים בעסקאות מסוג זה

יתרת החוב הקיימת בגין הנכסים הללו עמדה נכון ליום 30.6.2023 על 152 מיליון דולר. התמורה משקפת הנחה ממוצעת של 11% על שווי הנכסים בדוחותיה הכספיים של החברה נכון לתאריך 30.6.2023. מחיר המכירה, משקף גם הצפת ערך משמעותית ביחס למחיר המניה, שהונה העצמי של החברה עומד על כ-175% ממחירה.

סקייליין מעדכנת במקביל על מכירת מלוא החזקות החברה הנמצאות בשותפות עם "פריד" בתמורה לסך של 30 מיליון דולר קנדי, שישולם עד ליום 28.2.2025. שווי החזקות החברה ב-29% מהשותפות ב- Resorts Communities Limited Partnership עמד על 32.7 מיליון דולר קנדי נכון ליום 30.6.23. ההסכמות כפפות לחתימה ולכך שהשותפות תשלים מחזור של המשכנתאות מדרגה ראשונה שלה 2 על הסכמים מחייבים וקבלת מימון נוסף במהלך הרבעון הרביעי של 2023.

מנכ"ל סקייליין, בלייק לאיין, אמר כי "שתי העסקאות, במידה ויושלמו, יספקו מזומנים רבים לסקייליין. אם העסקאות ייסגרו, מרבית נכסי החברה יהיו בדמות מזומנים דבר שצפוי להביא את החברה לשווי קרוב יותר לשוויה בספרים שכיום עומד על כ-175% מעל מחיר המניה הנוכחי שלה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סקיילייןהבורסה בתל אביבבלייק לאיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...