גבעתיים: מהנדסת העיר שרית צולשיין מונתה לתפקיד בכיר בשיכון ובינוי, שגיא תמרי יחליף אותה

פרסום ראשון: צולשיין שכיהנה בתפקיד מ-2016 נכנסה לתפקיד מהנדסת התכנון בחברת שיכון ובינוי, ובמקומה נכנס לתפקיד האדריכל שגיא תמרי, שכיהן ב-8 השנים האחרונות כמנהל אגף רישוי ותכנון במנהל הנדסה ואדריכל העיר רחובות

שיתוף הכתבה
שגיא תמרי (אלירן אביטל) שגיא תמרי (אלירן אביטל)

מהנדסת העיר וראש מנהל הנדסה בעיר גבעתיים, שרית צולשיין, סיימה את תפקידה, ונכנסה לתפקיד מהנדסת התכנון בחברת שיכון ובינוי . במקומה, מונה לתפקיד מהנדס העיר האדריכל שגיא תמרי. 

צולשיין כיהנה בתפקיד משנת 2016, ולפניו שימשה במשך כ-10 שנים מהנדסת העיר מודיעין עילית. היא בעלת תואר שני בהנדסה אזרחית מהטכניון. אחרי 18 שנה בשוק הציבורי, פרשה לפני 5 חודשים ועברה לשוק הפרטי.

אדריכל שגיא תמרי כיהן ב-8 השנים האחרונות כמנהל אגף רישוי ותכנון במנהל הנדסה ואדריכל העיר רחובות. במסגרת התפקיד היה אחראי מרמת התכנון עד לרמת הוצאת היתרי הבנייה וכן ניהל את כל תהליכי ההתחדשות העירונית ברשות והיה אמון על תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת קריית משה בעיר. הוא החל את דרכו לפני 23 שנה במשרדים פרטיים, ואת הקריירה הציבורית החל בעיריית תל אביב באגף התכנון, שם הוביל את הפרויקטים של ההתחדשות העירונית של שכונת נווה שרת, ושכונות עבר הירקון.

שרית צולשיין (צילום עצמי) שרית צולשיין (צילום עצמי)

לדברי תמרי, "אני גאה שפעלתי לטובת בניינה והתפתחותה של העיר רחובות. אני מודה מאוד לראש העיר, רחמים מלול, שאפשר לי לפעול ולהביע את משנתי המקצועית לטובת תושבי רחובות, ולהשפיע ולהיטיב עם כל כך הרבה אנשים".

צולשיין מסרה בשיחה עם " מרכז הנדל"ן " כי היא "רוצה לסכם את העבודה בשוק הציבורי כתקופה מאתגרת, מהנה, עם המון תחושת סיפוק ותרומה לקהילה ולבניית העיר והארץ. ב-18 שנה הצלחתי להביא לידי בהירות תכנונית תוכניות מתאר חשובות שיכולות להתוות דרך נוחה ליזמים וקבלנים בבניית עיר, כך שתהיה מסודרת מבחינת שטחים ציבוריים ופרטיים ותספק את המיטב לתושביה מבחינת איכות החיים. רק בגבעתיים סיימתי 5 תוכניות מתאר, בהן תוכניות פינוי בינוי עצומות, וכן פרויקט 'ביונד' במתחם הסיטי, מתחם כורזין שהוא עירוב של תעסוקה מגורים ומסחר וכמובן בנייה לצד נתיבי תחבורה ציבוריים, הרכבת הקלה ותכנון בסביבת המטרו. מקווה שמחליפי בתפקיד ימשיך במרץ את העשייה הברוכה לטובת גבעתיים. 

"אני לוקחת את כל הניסיון והידע מהשוק הציבורי לטובת תפקיד רוחב בחברת שיכון ובינוי , חברה מאתגרת שעוסקת בבנייה מסוגים שונים: למגורים, שכירות, תעסוקה, עירובי שימושים בכל הארץ, והתחדשות עירונית. בעזרת כל הידע שצברתי אני מאמינה שאצליח למנף פרויקטים ולהוציא אותם לפועל החל משלב התכנון, התב"ע ועד האכלוס, מול הרשויות השונות במדינה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גבעתייםשרית צולשייןמהנדס עיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...