רכס נדל"ן וקבוצת צדוק חתמו על שת"פ לרכישת קרקעות לבניית מחסנים לוגיסטיים בעלות 420 מ' שקל

מדובר בשותפות בחלקים שווים שבהם תהיה קבוצת צדוק שוכרת העוגן, כך ש-50% מדמי השכירות יועברו לרכס. החברות במו"מ לרכישת הקרקעות הסמוכות לכביש 6, לנמל אשדוד ולנמל חיפה בשטח של 70 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
תומר כץ (ענבל מרמרי) תומר כץ (ענבל מרמרי)

רכס נדל״ן וקבוצת צדוק הודיעו היום (ג') כי חתמו השבוע על שיתוף פעולה אסטרטגי לרכישת קרקעות לפיתוח נכסים לוגיסטיים בשטח 70 אלף מ"ר. מדובר בשותפות בחלקים שווים שבהם תהיה קבוצת צדוק שוכרת העוגן, כך ש-50% מדמי השכירות יועברו לרכס והיתר יישאר אצל קבוצת צדוק או ישולמו לה על ידי החברות הבנות שלה. 

במסגרת ההסכם החברות ירכשו קרקעות, יפתחו ויזמו מבנים לוגיסטיים ושטחי אחסנה פתוחה. ההסכם משקף את כוונת הצדדים לשיתוף פעולה ארוך טווח, כך שבשלב ראשון, יזמו הצדדים מתחמים לוגיסטיים לצורך התרחבות לאתרים קיימים וחדשים של קבוצת צדוק בשטח בהיקף של 70,000 מ״ר, המוערכים בעלויות של כ-420 מיליון ש״ח ואשר חלקם כבר נמצאים במו״מ לרכישה. הנכסים נמצאים בסמיכות לכביש 6, לנמל אשדוד ולנמל חיפה. בהמשך ירחיבו הצדדים את היקף הפעילות בהתאם לצורכי הגידול האורגני של קבוצת צדוק. המו"מ נוגע ל-100-110 דונם. את רכס נדל"ן ייצגו בעסקה עורכי הדין דור אבינרי ואור נבו ממחלקת הנדל"ן במשרד ליפא מאיר ושות'.

רכס נדל״ן, בבעלות תומר כץ ומשפחת ארקין, היא חברה נדל״ן יזמית המתמקדת בתחום הלוגיסטיקה והתעשיה ומתמחה, בין היתר, בעסקאות נדל״ן עם קיבוצים ומושבים. בבעלות החברה נכסים בהיקף של כ-200,000 מ״ר (באופן ישיר ויחד עם שותפים) המצויים בתכנון ובביצוע, ביניהם בצומת ראם (מסמיה),במועצה אזורית חוף אשקלון, מועצה אזורית יואב, הפארק הטכנולוגי מודיעין ואזור תעסוקה בחבל אשר. מלבד זאת, מנהלת החברה מספר משאים ומתנים  לרכישת קרקעות ונכסים נוספים לצורך המשך פיתוחה.

קבוצת צדוק, בבעלות ישי צדוק,  היא קבוצת לוגיסטיקה ותובלה, אשר מחזיקה בין היתר גם בחברת טבת אחסנה ולוגיסטיקה. הקבוצה מספקת שירותי אחסנה, לוגיסטיקה ותובלה ללקוחות עסקיים ומוסדיים בכל רחבי הארץ וכוללת צי רכבים כבד ומתחמי לוגיסטיקה בהיקף של כ-90,000 מ״ר בחיפה, אשדוד, אבן יהודה וראש העין.

לדברי ישי צדוק, "לקבוצת צדוק יש הניסיון, היכולת המוכחת והמוניטין המקצועי בהובלת שרשרת לוגיסטית מלאה בפריסה ארצית לכלל לקוחותיה. כחלק מחזוננו העסקי להמשיך ולהרחיב את היקף הפעילות ומיקומי המרכזים הלוגיסטיים, אנו רואים בשותפות עם רכס נדל"ן בבחינת השלם שעולה על סך חלקיו״.

לדברי תומר כץ, ״רכס נדל״ן ממשיכה באסטרטגיית הייזום שלה לבניית פורטפוליו מגוון ואיכותי של נכסים מניבים במיקומים אסטרטגיים בארץ. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת צדוק אשר הינה חברה מובילה בתחומה. אני סמוך ובטוח שבקרוב מאוד שותפות זו תקרום עור וגידים בנכס הראשון שלגביו אנו כבר מצויים בהליכים מתקדמים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקה ואחסנהלוגיסטיקהרכס נדל"ןשותפות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...