צמח המרמן: רונית כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות

כהן מלווה את החברה כשני עשורים, החלה את דרכה כמנהלת המכירות בפרויקטים של החברה בצפון תל אביב ובמהלך השנים כיהנה בתפקידי שיווק, פרסום ומכירות

שיתוף הכתבה
רונית כהן, סמנכ"לית מכירות בצמח המרמן (L STUDIO) רונית כהן, סמנכ"לית מכירות בצמח המרמן (L STUDIO)

חברת צמח המרמן דיווחה אתמול (א') על מינויה של רונית כהן לסמנכ"לית שיווק ומכירות של החברה. כהן מלווה את החברה כשני עשורים, החלה את דרכה כמנהלת המכירות בפרויקטים של החברה בצפון תל אביב ובמהלך השנים כיהנה בתפקידי שיווק, פרסום ומכירות. 

היא הגיעה לצמח המרמן לאחר שכיהנה במגוון תפקידים בעולם המכירות בכמה חברות נדל"ן. בשנותיה בצמח המרמן כהן צברה ניסיון רב הן בפרויקטי מגורים לקהל הרחב כמו בבית שמש, כרמיאל ורמת גן והן בפרויקטי יוקרה כדוגמת מתחם בצלאל בתל אביב, פרויקט וויט סיטי ואנדרומדה. במסגרת תפקידה כהן תמשיך להיות אחראית על בניית אסטרטגיה שיווקית לפרויקטי החברה וכמובן אחראית על מכירתם לרבות בתחום ההתחדשות העירונית - תחום שבשנים האחרונות נחשב לאחד ממנועי הצמיחה בחברה. 

לדברי רן בן אברהם, יו"ר ובעלים בחברת צמח המרמן , "רונית מלווה אותנו כעשרים שנה. היא החלה את דרכה כאשת מכירות בפרויקטים ועד לסמנכ"לית שיווק ומכירות. רונית היא דוגמא לעובדת שהחלה את דרכה בעבודה קשה ועקבית, צברה ידע רב וניסיון והגיעה לסמנכ"לות. היא תרמה רבות לפיתוח החברה בכלל וקידומה בכל תחומי השיווק והמכירות בפרט. אנו גאים ושמחים שכעת היא מצטרפת רשמית גם לשולחן ההנהלה".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןרן בן אברהםסמנכ"לי שיווק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...