הוועדה המקומית המליצה על שתי תוכניות ל-160 דירות במרכז רמת גן

מדובר בשתי תוכניות פינוי בינוי ברחוב הרא"ה. באחת, של ארץ נדל"ן, ייהרסו 25 יח"ד לטובת שני בניינים של 10 קומות ו-56 דירות. בשנייה, ייהרסו 3 בניינים עם 32 דירות לטובת שני בניינים עם 92 יח"ד

שיתוף הכתבה
הדמיה של אחד הפרויקטים ברמת גן (טימור שוורץ) הדמיה של אחד הפרויקטים ברמת גן (טימור שוורץ)

הוועדה המקומית בראשות סגן ראש עיריית רמת גן, עו״ד רועי ברזילי, המליצה לאשר השבוע שתי תוכניות פינוי בינוי   של ארץ נדל"ן ו"הפרויקט ברחוב יונה 2" ברחוב הרא״ה ברמת גן. 

במסגרת התוכניות, ייהרסו 7 בניינים ישנים בסך הכל ובמקומם ייבנו 4 בניינים חדשים עם 157 יחידות דיור. בפרויקט של ארץ נדל"ן ייהרסו 4 מבנים הכוללים 25 יח"ד לטובת שני בניינים בני 10 קומות ו-65 יח"ד סה"כ. בפרויקט ברחוב יונה ייהרסו שלושה בניינים בני 32 דירות לטובת שני בניינים של 10 ו-14 קומות ו-92 יח"ד. שטח כל תוכנית כ-2 דונם.

בנוסף, יוקצו 150 מ"ר לשימושי מסחר ו-175 מ"ר למבנים ומוסדות ציבור. תורחב זכות הדרך, דבר שיקל על התושבים בחנייה ובתנועה וישדרג את אחד הרחובות הראשיים בעיר. עורך התוכנית הראשונה שמעון יעקובוביץ ועורך התוכנית השנייה הוא אמיר שוורץ. 

סגן ראש העיר עו"ד ברזילי אישר את הפרטים ומסר: "העדיפות שהענקתי לתוכניות פינוי בינוי מתחמיות ברחובות ראשיים מקבלת ביטוי ברור עם ההמלצה שלנו לאשר שתי תוכניות שמחדשות קטע משמעותי ברחוב הראשי בעיר. אנחנו פועלים במטרה לחדש את הרחובות הראשיים שעד היום היו מוזנחים, ישנים, ללא מסחר פעיל, ובלי אפשרות להרחיב את זכות הדרך. מדובר בבשורה משמעותית וחשובה עבור התושבים ובעלי העסקים ברמת גן. המסגרת היא בנייה מרקמית ולא גבוהה עם צפיפות מינימלית ההכרחית לצורך ההתחדשות״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרמת גןפינוי בינוי ארץ נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...