ויס-בולטהאופ וקונטמפו נבחרו לפינוי בינוי לבניית 320 דירות במגדלים ליד החוף בבת ים

החברות נבחרו על ידי נציגות הדיירים לביצוע הפרויקט, במסגרתו ייהרסו כ-100 יח"ד ב-6 מבנים ברחוב ש"י עגנון וייבנו 3 מגדלים בני 30 קומות בשילוב קומת מסחר הפונה לרחוב

שיתוף הכתבה
מגדלי הריביירה שי עגנון בבת ים (אוראל כהן) מגדלי הריביירה שי עגנון בבת ים (אוראל כהן)

 

קבוצת ויס-בולטהאופ וחברת קונטמפו נדל"ן נבחרו בשבוע שעבר על ידי נציגות הדיירים  לביצוע פרויקט פינוי בינוי ברחוב ש"י עגנון בבת ים, במסגרתו ייבנו שלושה מגדלים בני כ-30 קומות הכוללים כ-320 יח"ד, בשילוב קומת מסחר הפונה לרחוב, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הפרויקט ממוקם בסמוך לחוף הים וקרוב לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, שעתיד להיפתח בסוף השבוע. 

התוכנית כוללת הריסת כ-100 יח"ד ב-6 מבנים ישנים ברחוב ש"י עגנון 28-42 והפרוייקט יתוכנן ע"י משרד משה אדריכלים.

שחר רז, בעלי קונטמפו: "מיקומו הייחודי של הפרויקט לחוף ימה של העיר, מצביע על פוטנציאל ההשבחה הגלום בו. בחירת הדיירים במי שעוסקים בהתחדשות עירונית ורק בה, משקפת הבעת אמון ביכולתנו לקדם פרוייקטים גדולים באזורי ביקוש גבוה". 

חנן סגל, מנכ"ל קבוצת וייס-בולטהאופ, אמר כי "זהו פרויקט יוקרה שאנו גאים להוביל עם שותפינו קונטמפו נדל"ן. מיקומו המבטיח האטרקטיבי עם נוף מלא לים תואם את חזון הקבוצה להוביל את שוק היוקרה בתחום ההתחדשות העירונית". 

חברת קונטמפו נדל"ן יוזמת ומקדמת כ-30 פרויקטים עם יותר מ-2,500 יחידות דיור חדשות בשלבים שונים וצבר הכנסות צפוי של מיליארדי שקלים. מתחם ש"י עגנון מתווסף לשורת פרוייקטי פינוי בינוי המוקדמים על ידי החברה, בהם מתחם מגדל המים ברמלה (350 יח"ד), מתחם שלמה בן יוסף ברמלה (250 יח"ד) וכן מתחם נגבה רמת גן (200 יח"ד).

קבוצת וייס - בולטהאופ פעילה בתחום הנדל"ן כבר כ-30 שנה ומקדמת עשרות פרוייקטי התחדשות עירונית   המצטברים לאלפי יח"ד ברחבי הארץ בהיקף של מליארדי שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בת יםקונטמפו נדל"ןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...