סופרין ווייס התקשרו כדי לרכוש אופציה ל-19 דונם באשדוד לקרקע בשווי 119 מיליון שקל

מטרת ההתקשרות הינה ייזום והקמה של פרויקט לוגיסטיקה ואחסנה בהיקף של 51 אלף מ"ר, בדרך של גיבוש קבוצת רכישה ומתן שירותי ניהול הנדסי על ידי קבוצת סופרין. הקרקע ממוקמת באזור התעשייה הצפוני של אשדוד

שיתוף הכתבה
הדמיה של טכנופארק באשדוד (בר לוי אדריכלים) הדמיה של טכנופארק באשדוד (בר לוי אדריכלים)

חברת סופרין אחזקות התקשרה עם קבוצת וייס בהסכם אופציה, במטרה לרכוש את הזכויות במקרקעין בשטח של כ-18.7 דונם באשדוד בשווי 119 מיליון שקל, למטרות לוגיסטיקה. 

על פי הדיווח של סופרין הבוקר (ד') לבורסה, מטרת ההתקשרות הינה ייזום והקמה של פרויקט לוגיסטיקה ואחסנה (טכנו פארק) בהיקף של כ-51,000 מ"ר, וזאת בדרך של גיבוש קבוצת רכישה וסיחור של האופציה שאליה על ידי שתי החברות, ומתן שירותי ניהול הנדסי על ידי קבוצת סופרין לקבוצת הרכישה, משזו תרכוש את הזכויות במקרקעין.

הקרקע נשוא הסכם האופציה ממוקמת באזור התעשייה הצפוני והמתפתח של אשדוד, בסמוך למחלף אשדוד צפון שעל כביש 4, עם חיבור מהיר לנמל אשדוד (כ-5 דקות נסיעה),וכ-15 דקות מכביש 6.

בהתאם להסכם, מקבלות האופציה יהיו רשאיות לממש את האופציה במאוחר מבין תום תקופה של 12 חודשים ממועד ההתקשרות בהסכם האופציה או בתום 6 חודשים ממועד החלטה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה באשדוד, המאפשרת הקמת פרויקט למטרת לוגיסטיקה/אחסנה על המקרקעין, כאשר למקבלות האופציה ישנה הזכות להאריך את מי מהתקופות דלעיל (לפי העניין) בתקופה נוספת של שלושה חודשים. 

עבור תמורת האופציה משלמות סופרין ווייס סך של 2.4 מיליון שקל (חלק החברה 1.2 מיליון שקל),מתוך כך כ-2 מיליון שקל שולמו במועד ההתקשרות, והיתרה במועד מימוש האופציה. ככל שמקבלות האופציה ירכשו את הקרקע, נקבעה תמורת המקרקעין לסך של כ- 119 מיליון שקל.

קבוצת סופרין נוסדה בשנת 2009, בעלי השליטה במשותף בקבוצה הינם ליאון ויצחק סופרין, המחזיקים, כל אחד באמצעות חברה בשליטתו, בשיעור של כ- 36.6% מההון. החברה מתמקדת בעיקר בשלושה תחומי פעילות: קבוצות רכישה, ייזום נדל"ן ונכסים מניבים. 

צחי סופרין , בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין: "בכוונת החברה להקים על הקרקע פרויקט לוגיסטיקה ומסחר (טכנו פארק) ברמה הגבוהה ביותר, בדומה לפרויקט טכנו פארק חולון המאוכלס ופרויקט טכנו פארק אבן יהודה ששלב א' שלו נמצא כעת בשלבי סיום הבנייה. הקרקע הנרכשת באשדוד נהנית ממיקום אסטרטגי עם נגישות מירבית, ובכוונתנו לפעול להקמת הפרויקט, בדרך של גיבוש קבוצת רכישה , סיחור המקרקעין ומתן שירותי ניהול הנדסי לקבוצת הרכישה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נמל אשדודקבוצת רכישהאשדודלוגיסטיקהסופריןוייס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...