אושר פינוי בינוי של קונטמפו לבניית 185 דירות בשני מגדלים ברמת גן

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן אישרה למתן תוקף את הפרויקט שממוקם בסמוך לשכונת מרום נווה, במסגרתו ייהרסו 66 יח"ד ויתווספו בין היתר כ-600 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
בעלי ויו"ר קונטמפו שחר רז והמנכ"ל ערן מגור, על רקע הדמיה של הפרויקט ברמת גן (אוראל כהן, קיקה ברא"ז אדריכלים) בעלי ויו"ר קונטמפו שחר רז והמנכ"ל ערן מגור, על רקע הדמיה של הפרויקט ברמת גן (אוראל כהן, קיקה ברא"ז אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן, אישרה בשבוע שעבר למתן תוקף פרויקט פינוי בינוי  של קונטמפו בסמוך לשכונת מרום נווה ברחוב נגבה 52-56. במסגרת הפרויקט ייהרסו 66 יחידות דיור קיימות ו-6 יחידות מסחר, ובמקומן תבנה קונטמפו נדל"ן שני מגדלים בני 20 קומות, עם כ-185 יחידות דיור, שטחי מסחר בהיקף של כ-600 מ"ר ומבני ציבור בשטח של כ-2,000 מ"ר. 

מרום נווה היא שכונת מגדלי דירות במזרח רמת גן בת כ-1,000 דירות, מהשכונות החדשות יותר של העיר. הקמתה של השכונה החלה ב-1985 והושלמה ב-2012. היא  גובלת בשכונת רמת עמידר הוותיקה ובבני ברק, וכוללת בתוכה את הפארק העירוני השני בגודלו ברמת גן לאחר הפארק הלאומי.

השכונה מאופיינת באוכלוסייה אמידה וכוללת בין היתר עובדי הייטק ובעלי מקצועות חופשיים. ברחובותיה יש כמה מוסדות חינוך לכל הגילים, ומרכזי תנועות נוער במרחק הליכה. היא ממוקמת במרחק נסיעה קצר לכביש 4, לצד קישוריות לתחבורה ציבורית עם קווי אוטובוס רבים ובסביבת תחנות המטרו 2M הכתום שיוקמו בעתיד בעיר. את קונטמפו מלווים בפרויקט משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ואת הדיירים הוותיקים מלווים עו"ד אליענה רובין ואודי ויסבאום.

קונטמפו השלימה ואכלסה כ-15 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, ולחברה כ-30 פרויקטים עם יותר מ-2,500 יחידות דיור חדשות בשלבים שונים של תכנון, רישוי ושיווק. לחברה עשרות פרויקטים ברחבי גוש דן והשפלה עם צבר הכנסות צפוי של מיליארדי ש"ח.  לאחרונה הרסה 3 מבנים ביהודה מכבי לטובת שני בניינים בני 8 קומות ו-64 יח"ד.

שחר רז, יו"ר ובעלים בקונטמפו, אמר כי הפרויקט מהווה עבור החברה עליית מדרגה משמעותית. "אני משוכנע כי איכות הפרויקט ותכנונו המוקפד יהפכו אותו לאבן שואבת של מרכז העיר המתחדש", אמר. ערן מגור, מנכ"ל קונטמפו נדל"ן, אמר כי "מדובר בפרויקט שיוצר מעטפת עירונית של שטחי מסחר ומבני ציבור משלימים. בכוונת החברה לפעול באופן מיידי להשלמת התנאים להפקדת התוכנית בוועדה המחוזית, מתוך ציפייה לאישורה במהלך שנת 2024. כבר בשלב זה נחתמו הסכמי פינוי בינוי עם יותר מ-80% מבעלי הזכויות, השיווק יחל לאחר קבלת היתר סופי מהוועדה המחוזית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרמת גןהוועדה המקומית ברמת גןפינוי בינוי קונטמפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...