חדשות הנדל"ן: פארק עתידים משקיע ברופ טופ, מפעל העגורנים הגדול בישראל נבנה בנגב, מיינדספייס הגיעה לקריית אונו

רופ טופ בסגנון ניו יורקי יושק בעוד כחצי שנה בפארק עתידים בצפון מזרח תל אביב, בשטח של 410 מ"ר ובהשקעה של 6 מיליון שקל. חברת העגורנים סקייליין הניחה את אבן הפינה להקמת מפעל חדשני בנאות חובב, בו עתידים לעבוד בשלב הראשון כ-200 בני אדם, ומיינדספייס, המציעה חללי עבודה גמישים, פתחה מתחם עבודה חדש בקריית אונו בהיקף של 3,340 מ"ר

שיתוף הכתבה
הדמיה של הרופ טופ בפארק עתידים בתל אביב (מאיה זוהר)הדמיה של הרופ טופ בפארק עתידים בתל אביב (מאיה זוהר)

פארק עתידים ישקיע 6 מיליון שקלים ברופ טופ על אחד מגגות בנייני ההיי טק 

כחלק מהתוכנית האסטרטגית להתחדשות פארק עתידים תל אביב שבבעלות אוניברסיטת תל אביב ועיריית ת"א, וההחלטה להפוך את הפארק למתחם בילויים ותרבות לצד הפעילות העסקית, יושק בעוד כחצי שנה רופ טופ שיקי בסגנון ניו יורקי על גג של אחד מבנייני ההייטק בפארק עתידים תל אביב הממוקם בצפון מזרח העיר.

הגג בשטח של 410 מ"ר יהפוך למתחם אירועים רב תכליתי לשימוש יומיומי לרבות אירועי ערב, שיוכל להכיל כ-150 איש. על הגג יוקמו פינות ישיבה בסגנונות שונים, מתחם לסדנאות, איזור לקייטרינג , מתחם לעבודה ועוד. השטח ההיקפי של הגג יתמלא בצמחיה טבעית שתשלב את האורבניות עם פיסות טבע.

הדמיה של הרופ טופ בפארק עתידים בתל אביב (מאיה זוהר)הדמיה של הרופ טופ בפארק עתידים בתל אביב (מאיה זוהר)

לאחרונה החלו העבודות לפיתוח הרופ טופ על הגג של בנין משרדים בן 5 קומות המאכלס כיום מגוון חברות הייטק, מתחם חללי עבודה וכן את מעבדת החדשנות סיטיזון של פארק עתידים. עלות השקעה בפרויקט היא כ-6 מיליון שקלים. הרופ טופ יעמוד לרשות עובדי הפארק וכן יהיה פתוח לקהל הרחב. התכנון האדריכלי בוצע ע"י האדריכלית מאיה זוהר.

אבן הפינה של מפעל העגורנים הגדול בישראל 

חברת העגורנים סקייליין עגורנים וטכנולוגיות, הניחה את אבן הפינה להקמת המפעל הגדול בישראל ומהמתקדמים בעולם, לייצור מכלולים וחידוש עגורני צריח בנאות חובב שבנגב. המפעל ייבנה על כ-110 דונם, שרכשה החברה מרמ"י, פתיחת המפעל עתידה להתרחש בשנת 2024 והקמתו הכוללת מוערכת בשווי של כ-100 מיליון ש"ח.

סקייליין מספקת לענף הבנייה הישראלי מעטפת שירותים נרחבת לענף העגורנים, החל ממאות דגמי עגורנים דרך שירות טכני, חידוש ותחזוקה, ועד  לפיתוח וייצור פתרונות טכנולוגים והנדסיים לענף העגורנים הגלובלי. המפעל החדש יתווסף למפעל הקיים כיום במרכז הארץ ויספק מערך כולל, שיסייע לאלפי עגורני הצריח הקיימים בישראל לתפקד בצורה תקינה, בטיחותית ויעילה  יותר.

הדמיה של המפעל בנאות חובב (Studio Lichterman)הדמיה של המפעל בנאות חובב (Studio Lichterman)

מהחברה נמסר כי "עם גידול היקפי הבנייה המתועשת והבנייה לגובה, גדל משמעותית גם מספר העגורנים בישראל וכדי לענות על דרישות השוק הצומח, סקייליין החליטו על הרחבת הפעילות והחלו בהקמת מפעל נוסף. הקמת המפעל בנאות חובב תאפשר פריסה רחבה יותר לחברות הבנייה בדרום הארץ ותגדיל את היצע מקומות העבודה בדרום. כ-200 עובדים עתידים לפקוד את המפעל בכל יום, ביניהם מהנדסים, טכנאים, חשמלאים, מנופאים, רתכים ומסגרים מומחים ובעלי תעודות הסמכה מתאימות. בכוונת סקייליין להכפיל את כמות העובדים תוך 5 שנים. 

"המפעל יהיה אמון על יצירת מערכות טיפוס לעגורנים, עגורני הזנה עצמאים לחומרי בניין, לוחות חשמל לעגורנים, חלפים לעגורנים כגון משקולות זנב, רגלי שתילה, שתלים לקשירה והרמה ועוד. בנוסף, התהליך הייצורי של המפעל החדש יהיה יעיל יותר וכושר הייצור יהיה גבוה יותר משמעותית, מה שיגרום להתייעלות כלכלית ותפעולית דרך שימור ערך העגורנים שבבעלות חברות הבנייה, הארכת ימי המדף של העגורנים ועד חיסכון של מיליוני שקלים בשנה לקבלנים בשל הקטנה למינימום של ימי השבתת אתר כתוצאה מתקלות בעגורן".

מיינדספייס הגיעה לקריית אונו 

חברת חללי העבודה מיינדספייס פתחה החודש מתחם עבודה חדש בקריית אונו. מיינדספייס קריית אונו מתפרש על פני שלוש קומות, בהיקף של 3,340 מ"ר וכולל מעל 540 עמדות עבודה., ושוכן בקומפלקס של שני בניינים בני חמש קומות ובשטח כולל של 16 אלף מ"ר המיועדים למשרדים, למסחר ולבילוי ברחוב הדובדבן בעיר.

 מיינדספייס קריית אונו (אלירן שרעבי עבור מיינדספייס) מיינדספייס קריית אונו (אלירן שרעבי עבור מיינדספייס)

לצד המטה המרכזי ישנם משרדים קטנים המפוזרים גיאוגרפית באופן שמקל על העובדים בהתאם למקום מגוריהם. כך למשל, במקום שעובדים יתעכבו בפקקים בדרך לעבודה וביציאה ממנה, הם יוכלו לקצר את הנסיעה הודות לחלל העבודה הקרוב לביתם. לאור הנתון שבו הנהג הישראלי מבלה על הכביש עקב הפקקים כשעה וחצי בממוצע מדי יום, נראה כי מדובר בפתרון יעיל ואפקטיבי. קיצור זמן הנסיעה למשרד מצטרף ליתרונות הנוספים של העבודה במתחמי מיינדספייס, המאפשרים עבודה באווירה קהילתית, השתתפות באירועים מגוונים וצמיחה מקצועית ברשת נטוורקינג משגשגת.

 מיינדספייס קריית אונו (אלירן שרעבי עבור מיינדספייס) מיינדספייס קריית אונו (אלירן שרעבי עבור מיינדספייס)

לאחרונה פתחה מיינדספייס חלל עבודה משותף בפארק עופר הכרמל בחיפה, המכיל יותר מ-600 עמדות עבודה על פני 3,800 מ״ר, בסמוך לפארק ההייטק מתם. הסניף מצטרף גם למיינדספייס פארק עופר איסט בפתח תקווה, שנפתח לפני חודשים אחדים ושמתפרש על פני 4100 מ"ר - עם יותר מ-620 עמדות עבודה. המתחם בפתח תקווה ממוקם בסמוך לצירי תנועה ראשיים, במרחק של 500 מטרים מתחנת הרכבת הקלה (הקו האדום) וקילומטר מרכבת ישראל. הסניפים החדשים ממקמים את החברה עם 45 סניפים, ב-20 ערים ובשבע מדינות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיינדספייסנאות חובבפארק עתידים תל אביבחדשות הנדל"ןרופ טופעגורנים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...