מול פארק הירקון: אזורים הגיעה לרוב הדרוש לפרויקט בשכונת בבלי

במסגרת פרויקט ההתחדשות בפינת הרחובות הזוהר והרב קוסובסקי בשכונה הצפון תל אביבית, ייהרסו 16 יח"ד וייבנה בניין בן 7 קומות עם 25 דירות, קומת גג וחניון תת קרקעי

שיתוף הכתבה
איל טישל (ינאי אלפסי)איל טישל (ינאי אלפסי)

חברת אזורים הודיעה היום (ב') כי הגיעה לרוב של 80% חתימות בפרויקט הזוהר 42 בשכונת בבלי בתל אביב ותבנה במקום 25 יחידות דיור.

הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות הזוהר והרב קוסובסקי, מול פארק הירקון. במתחם ישנן כיום 16 יח"ד שייהרסו, ובמקומן ייבנו כאמור 25 יח"ד בבניין בן 7 קומות, קומת גג וחניון תת קרקעי. בכל דירה תיבנה גם מרפסת. תמהיל הדירות טרם נקבע סופית, אבל יכלול על פי הצפוי דירות בנות 3-5 חדרים.

שכונת בבלי ממוקמת בצפון תל אביב, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו רחוב נמיר והיציאה לאיילון דרך שדרות רוקח, וכן לנתיבי תחבורה ציבורית. בשבועות הקרובים חברת אזורים צפויה להכין את הבקשה להיתר.

סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים, איל טישל: "הפרויקט בשכונת בבלי המבוקשת צפוי לשדרג את איכות החיים של התושבים. בזכות תמיכתם של הדיירים והיענותם לפרויקט, אנחנו יוצרים שותפות עמוקה וממשיכים במחויבות לסיפוק הצרכים הקהילתיים גם במתחם זה". 

חברת אזורים מיוצגת על ידי עו"ד לירון לוי לב, ממשרד פישר בכר. דיירי הבניין, מיוצגים על ידי עו"ד מאיר דויטש, ממשרד רייסמן, דויטש ושות'. אדריכל הפרויקט הוא אוהד וסרמן, ממשרד קון וסרמן אדריכלים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםתל אביבפינוי בינוי בבליהתחדשות עירוניתפארק הירקון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...