אדריכל אודי כרמלי נבחר לתפקיד מהנדס העיר ת"א-יפו

כרמלי שימש בשנים האחרונות כסגנו של המהנדס היוצא עודד גבולי, וראש אגף רישוי ופיקוח על הבנייה בתל אביב-יפו • גבר על מהנדסי עיר מכהנים שהתמודדו על התפקיד

שיתוף הכתבה
אדריכל אודי כרמלי נבחר לתפקיד מהנדס העיר ת"א-יפואדריכל אודי כרמלי נבחר לתפקיד מהנדס העיר ת"א-יפו

אדריכל אודי כרמלי מונה לתפקיד מהנדס העיר תל אביב-יפו - כך החליטה אמש ועדת המינויים הבכירים לבחירת מהנדס העיר תל אביב-יפו. כרמלי היה סגנו של המהנדס היוצא עודד גבולי בשלוש השנים האחרונות, והוא יחליף את גבולי שפרש מהתפקיד לאחר כשבע שנים. על התפקיד הנחשק התמודדו מהנדסי ערים מכהנים של ערים מובילות, אבל לבסוף ועדת המינויים החליטה לבחור בסגנו של גבולי. 

אדריכל כרמלי, בן ​45​, תושב ​תל אביב-יפו​, נשוי + ​שניים​, הוא בעל תואר ראשון באדריכלות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני ​בתכנון ערים מטעם הטכניון. הוא עוסק באדריכלות ב-20 השנה האחרונות במגוון תפקידים ציבוריים וכן במגזר הפרטי. בעשור האחרון שימש במספר תפקידי ניהול במינהל הנדסה בעיריית תל אביב-יפו, כאשר בשלוש השנים האחרונות הוא משמש כסגן מהנדס העיר תל אביב-יפו, וראש אגף רישוי ופיקוח על הבנייה בתל אביב-יפו. תפקידו כולל הופעה במועצה הארצית, ועדה מחוזית ת"א, מועצת העיר, ועדת המשנה המקומית, ועדת ערר , משרדים ממשלתיים ועוד.

בתקופת כהונתו של גבולי אושרו בעיר תוכניות משמעותיות בתחום הבנייה בעיר - תוכנית המתאר העירונית של תל אביב תא/5000 , גובשו הנחיות באשר לבנייה במסגרת התחדשות עירונית בעיר בתוכנית הרובעים, ועוד. המהנדס הנכנס יצטרך להתמודד עם תוכניות בנייה גדולות אחרות שעומדות על הפרק כיום בת"א כמו פינוי כיכר אתרים ובניית המגדלים, פינוי שדה דב ובניית מתחם ענק במקום, הבנייה בכיכר המדינה, ועוד.

אדר' כרמלי אמר אמש, כי "זהו כבוד גדול להבחר לתפקיד זה מבין המועמדים המרשימים והראויים שהתמודדו. זוהי זכות גדולה לשרת במגזר הציבורי בכלל ובפרט בעירי האהובה תל אביב-יפו".

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "תפקיד מהנדס העיר הינו אחד התפקידים החשובים והמשפיעים על עתיד העיר. אני מאמין שאודי הוא האיש המתאים ביותר בעת הזאת להתמודד עם האתגרים החשובים בתחום זה בשנים הבאות".

צפו בראיון הפרישה של גבולי למרכז הנדל"ן

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רון חולדאימתחם שדה דבתא/5000אדריכל אודי כרמליעיריית תל אביב-יפועודד גבולי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...