בטקס חגיגי: פרויקט ההריסה-בנייה הגדול ברעננה של קידר יצא לדרך

138 דירות בשלושה בניינים בשכונת קריית שרת בעיר נהרסו לעיני מאות אורחים, וצפויים להיבנות 6 בניינים חדשים עם 355 דירות

שיתוף הכתבה
הריסת הבניינים ברעננה (קידר מבנים) הריסת הבניינים ברעננה (קידר מבנים)

חברת קידר הרסה אתמול (ג') לעיני כ-500 אורחים בטקס חגיגי, 138 דירות בשלושה בניינים ישנים ברחוב גאולה 7/9/11 בשכונת קריית שרת ברעננה. זאת במסגרת פרויקט ההתחדשות הגדול בעיר בו ייבנו 355 דירות חדשות ב-6 בניינים. 

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות בנות 3 חדרים עד 6 חדרים פנטהאוזים ודירות גן. הפרויקט תוכנן ע"י האדריכלים א ב רוטמן, ונמצא בסמוך לשכונת נווה זמר ולב הפארק וכן פארק רעננה. התוכנית צפויה להיות הסנונית הראשונה בשינוי פני שכונת קריית שרת. 

טל קידר, מנכ"ל חברת קידר, אמר אתמול כי "הפרויקט הזה הוא אבן הדרך המשמעותית בתולדות החברה. בתור מי שמכיר היטב את השכונה הזו, זו לא פחות משליחות, יש פה פוטנציאל אדיר, נהפוך את השכונה הזו לחוד החנית של רעננה. יהיו פה משפחות צעירות עם ילדים שישחקו פה בגינות וגם הדיירים הוותיקים יוכלו לגור פה בבניינים חדישים עם תשתיות חדשות ולא עוד בתים שמטים ליפול".

טקס קבלת ההיתר לפני חצי שנה על רקע הדמיית הפרויקט (מימין לשמאל ריקי חן, דיירת בגאולה; ראש העיר רעננה חיים ברוידא; חבר מועצת העיר חיים גולדמן; טל קידר, הבעלים של קידר; עו''ד עודד ישראלי המלווה את הפרויקט ואת הדיירים. צילום: דוברות רעננה. הדמיה: גיורא רוטמן אדריכלים)טקס קבלת ההיתר לפני חצי שנה על רקע הדמיית הפרויקט (מימין לשמאל ריקי חן, דיירת בגאולה; ראש העיר רעננה חיים ברוידא; חבר מועצת העיר חיים גולדמן; טל קידר, הבעלים של קידר; עו''ד עודד ישראלי המלווה את הפרויקט ואת הדיירים. צילום: דוברות רעננה. הדמיה: גיורא רוטמן אדריכלים)

ההיתר בפרויקט התקבל לפני חצי שנה, לאחר מאבק של יותר מעשור, בטקס במעמד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, מנהל הועדה המקומית לתכנון ובנייה, חבר מועצת העיר חיים גולדמן, ומהנדס העיר חיים מלמן. לאחר תהליך הנדסי ממושך ומאבק משפטי, אשר כלל התנגדות של חלק מהתושבים ועתירות משפטיות, אישרה ביוני שעבר ועדת בניין עיר בעיריית רעננה, את הריסת שלושת בנייני הרכבת ברחוב גאולה. זאת לאחר שבחודש מרץ 2021 החליט בית המשפט העליון על החזרת התוכניות לשולחן התכנון תוך הפחתת שטחים לצורך יישום וקידום התוכנית. 

בעקבות החלטת בית המשפט העליון, החליטה חברת רסקו שקידמה את הפרויקט עד אז, לוותר על המשך קידומו בהמשך לכך יצאו בעלי הדירות למכרז למכרז ניגשו 12 חברות, ובסיומו החליטה הנציגות הנבחרת של הדיירים, פה אחד, לבחור בחברת " קידר מבנים ", המתמחה בהתחדשות עירונית בעיקר באזור השרון. הבחירה אושרה על ידי הדיירים.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתמ"א 38/2טל קידררעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...