הגיעה לרוב הנדרש: אזורים תבנה 600 דירות בפינוי-בינוי בקריית ביאליק

במסגרת הפרויקט במתחם הגליל בדרום קריית ביאליק, ייבנו 6 מגדלים בני 21 קומות במקום 6 בניינים כיום עם 112 דירות. הדיירים יקבלו דירה גדולה יותר כולל ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן

שיתוף הכתבה
איל טישל על רקע מתחם גליל בקריית ביאליק (ינאי אלפסי, יח"צ) איל טישל על רקע מתחם גליל בקריית ביאליק (ינאי אלפסי, יח"צ)

חברת אזורים מודיעה היום (ג') כי השיגה את חתימותיהם של 67% מבעלי הדירות במתחם הגליל בקריית ביאליק, המהווים את הרוב הדרוש לקידום הפרויקט. זאת, לאחר שבאפריל קיימה החברה כנס רב משתתפים עם הדיירים. מתחם הגליל ממוקם בחלקה הדרומי של העיר, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ולמרכז המסחרי "ביג קריות".

מתחם הגליל 14-24 מורכב כיום מ-6 בנייני רכבת ישנים הכוללים 112 יחידות דיור קיימות. במסגרת קידום פרויקט פינוי בינוי צפויים להיבנות 6 מגדלים חדשים בני 21 קומות בכל מגדל, עם 600 יח"ד חדשות. מדובר בפרויקט של בנייה מרקמית שילווה במסחר רחוב לאורך שדרות ההסתדרות בעיר, וכן שטחים ציבוריים ושבילים להולכי רגל ואופניים לרווחת התושבים. 

על פי הקבוע בהסכם, יקבלו הדיירים דירה גדולה מזו שיש להם כיום, הכוללת גם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן. הפרויקט הינו פרויקט ראשון לאזורים בקריית ביאליק, כשבמקביל מקדמת החברה מספר פרויקטים בעיר השכנה חיפה, ובין היתר פרויקט בנווה דוד הכולל מעל 1,200 יח"ד חדשות, ששלב ראשון שלו מבין שלושה נמצא כבר בשיווק ובביצוע. 

סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, איל טישל, אמר כי "זוהי בשורה משמחת המסמנת תחילתה של שותפות ארוכת דרך בין חברת אזורים לדיירי השכונה ואנו מצפים בכיליון עיניים להוביל את הפרויקט הזה יחד איתם. יודגש כי פרויקט זה מצטרף לשורה של מתחמים נוספים של פינוי בינוי בהם זכתה אזורים בחודשים האחרונים באזור הצפון".

על תכנון הפרויקט אחראי האדריכל שלומי ממן ממשרד ממן אדריכלות ובינוי ערים. את חברת אזורים מייצג משרד עוה"ד מאיר ליפא ושות' ואילו את הדיירים מייצג משרד עוה"ד אילן גלזר ושות'. מנהלת הדיירים מופעלת על ידי אלי סהר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםאיל טישלפינוי בינוי קריית ביאליק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...