דניה תקים לאסותא בית חולים חדש בראשל"צ ב-275 מיליון שקל

בית החולים שתבנה החברה מקבוצת לפידות קפיטל צפוי להיפתח ב-2025 ויהיה בשטח כולל של 32 אלף מ"ר - פי 3 מבית החולים הקיים של הרשת בראשון לציון. ביה"ח החדש ייבנה בסמוך ל"מתחם ה-1000" במערב העיר

שיתוף הכתבה
הדמיה של בית החולים אסותא החדש בראשל"צ (אסותא מרכזים רפואיים) הדמיה של בית החולים אסותא החדש בראשל"צ (אסותא מרכזים רפואיים)

חברת דניה, מקבוצת לפידות קפיטל, תקים עבור אסותא בית חולים חדש בראשון לציון בעלות של 275 מיליון שקל. בית החולים צפוי להיפתח במהלך שנת 2025 ויהיה גדול פי 3 מביה"ח הקיים של הרשת בעיר. 

מבנה ביה"ח יכלול שלוש קומות תת קרקעיות לחניונים ולוגיסטיקה רפואית התומכת במחלקות בית החולים, קומת קרקע, חמש קומות עליונות וקומת גג, בשטח כולל של כ-32,000 מ"ר. העבודות של דניה כוללות בין היתר את ביצוע עבודות השלד, האיטום, הגמר, מעטפת המבנה והמעליות. פרויקט זה מצטרף לפרויקט בית חולים אסותא אשדוד, שבוצע על ידי דניה סיבוס עבור קבוצת אסותא וכן לפרויקט אסותא באר שבע שמבוצע על ידי דניה בימים אלה. 

בין היתר ייבנו חדרי ניתוח, מכון דימות, מחלקת אשפוז, מרפאות רופאים מומחים, מרכז לבריאות האישה, מכוני דיאליזה, גסטרו, מרכז פיזיותרפיה, מכון IVF וכן בית כנסת, קפיטריה ושטחי מסחר. בתחילת השבוע התקיים טקס הנחת אבן הפינה בראשל"צ בנוכחות ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, יו"ר אסותא פרופ' שוקי שמר ומנכ"ל אסותא גידי לשץ. 

ביה"ח החדש ייבנה בסמוך ל"מתחם ה-1000" במערב ראשל"צ. המתחם צפוי להכיל 22,000 תושבים ב-5,400 יח"ד, וכן 160,000 מ"ר של מסחר ​ו​מלונאות.

בית החולים "אסותא ראשון לציון" הוא אחד מ-4 בתי חולים ו-4 מרכזים רפואיים שמפעילה "אסותא מרכזים רפואיים" ברחבי הארץ, ועמד במוקד סערה ציבורית לאחר פרסום "פרשת החלפת העוברים" בשנת 2022, אז התברר בבדיקה גנטית שנעשתה לאישה שעברה החזרת עוברים, כי העובר שברחמה לא תואם גנטית לה או לבן זוגה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניהלפידותאסותאראשון לציון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...