אפי קפיטל דיווחה על מימוש קרקע למגורים בחיפה ב-137 מיליון שקל

מדובר בקרקע למגורים להקמת 387 יחידות דיור במבואות הדרומיים של חיפה באמצעות חברת פרויקט קשורה

שיתוף הכתבה
אלון חבר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים באפי קפיטל (פוטו סיגל סיגלית יקותיאל) אלון חבר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים באפי קפיטל (פוטו סיגל סיגלית יקותיאל)

אפי קפיטל דיווחה היום (ג') כי מימשה אתמול קרקע למגורים ב-137 מיליון שקל. מדובר בקרקע בה מיועדות הקמת 387 יחידות דיור במבואות הדרומיים של חיפה (310 יחידות דיור יימכרו במסגרת תוכנית מטרה ו-77 יחידות דיור יימכרו לשוק החופשי) באמצעות חברת פרויקט קשורה - שחלקה בעסקה הוא 50% - במחיר של 137 מיליון שקל. 

חברת הפרויקט זכתה בקרקע בדצמבר 2022, במסגרת מכרז מחיר מטרה של רמ"י והשלימה את הרכישה במרץ 2023. סכום הזכייה, כולל הוצאות הפיתוח, עמד על כ-120 מיליון ש״ח בתוספת מע״מ. כך שמדובר בפרמיה של 17 מיליון שקל.

הרווח שתרשום חברת הפרויקט נאמד בכ-10 מיליון שקל לפני מס (חלקה של החברה כאמור 50%). העסקה מותנית בכך שהרוכשת תקבל מימון פיננסי לרכישה וכן ובאישור רמ״י להעברת הזכויות. 

אלון חבר, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של אפי קפיטל נדל"ן, מציין כי "מימוש הקרקע בחיפה, הינו חלק מהצעדים שאנו מבצעים לטובת חיזוק תזרים המזומנים של החברה תוך ניצול הזדמנות עסקית להביא רווח הון בתקופה קצרה ובמקביל להפחית מינוף פיננסי וריביות. הכסף הפנוי יאפשר לנו לנצל הזדמנויות עסקיות נוספות לטובת פיתוח וקידום פרויקטים ושותפויות קיימים ועתידיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלמחיר מטרהרמ"יחיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...