אושרה הקמת מנחת מסוקים על גג המבנה החדש של מובילאיי בירושלים

יוזמה של חברת מובילאיי להקים מנחת מסוקים על גג בניין הקמפוס שלה באזור התעסוקה הר חוצבים בבירה, קודמה על ידי העירייה והומלצה להפקדה בוועדה המחוזית. בין היתר קודמה הבקשה משום שמדובר במרכז הפיתוח העולמי של החברה, שמושך אליו באופן תדיר בכירים מאוד מכל העולם

שיתוף הכתבה
הדמיית קמפוס מובילאיי החדשהדמיית קמפוס מובילאיי החדש

עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, המליצה היום (ד') להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, את התוכנית להקמת מנחת מסוקים על גג מבנה קמפוס מובילאיי בפארק תעשיית הייטק הר חוצבים שבבירה.

הבקשה קודמה בעבר במסגרת היתר בנייה ובעקבות ערר שהוגש לוועדה ונידון באוגוסט, הוחלט במובילאיי להגיש אותה כתוכנית ייעודית לצורך זה. מדובר ביוזמה של חברת מובילאיי להקים מנחת מסוקים על גג בניין הקמפוס שלה באזור התעסוקה הר חוצבים בירושלים. התוכנית נתקלה בהתנגדות תושבים וארגוני סביבה שטענו שאין הצדקה להקמת המנחת ושיש חשש שיגרום לרעש לא סביר.

הוועדה המקומית החליטה על הפקדת התוכנית לוועדה המחוזית, בתנאים שישמרו על איכות חיי הציבור, ויאפשרו שימוש גם במקרי חירום וביטחון. הוועדה המקומית החליטה על אישור הבקשה לאור העובדה שמדובר במרכז הפיתוח העולמי של החברה שנבנה בירושלים ומושך אליו באופן תדיר מבקרים בכירים מאוד מכל העולם.

קמפוס מובילאיי בירושלים, שנמצא בבנייה בימים אלה, כולל 5 בניינים בגובה 9 קומות ובשטח של 135 אלף מ"ר, על שטח של 12 דונם. הבקשה להקמת מנחת מסוקים בקמפוס, שקודמה כתוספת מאוחרת לתב"ע, אושרה במרץ 2022 על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים, בתנאי שיתקבל אישור רשות התעופה האזרחית (רת"א).   

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר כי מובילאיי היא גאווה ירושלמית שמציבה את ירושלים כמובילה בתחום פיתוח הרכב האוטונומי. "התרחבותה של מובילאיי בירושלים, מעיד על חוזקו ועוצמתו של ענף ההייטק בעיר, אשר פורח ומתרחב. נמשיך לפתח את תעשיית ההייטק בעיר ונפעל למשיכת חברות נוספות לירושלים, שיחזקו את העיר וייצרו מקומות עבודה חדשים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משה ליאוןמובילאייירושליםמנחת מסוקיםאמנון שעשוע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...