קבוצת דניה סיימה את הרבעון הראשון עם רווח שיא של 50 מיליון שקל

על פי נתוני הרבעון הראשון של 2023 שפרסמה דניה, נרשם זינוק של 25% ברווחי החברה לעומת אשתקד. הכנסות החברה הגיעו ברבעון זה ל-1.33 מיליארד שקל - גידול של 29% משנה שעברה. הדירקטוריון החליט על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של 40 מיליון ש"ח

שיתוף הכתבה
מנכ"ל דניה רונן גינזבורג (רמי חכם) מנכ"ל דניה רונן גינזבורג (רמי חכם)

קבוצת דניה מסיימת את הרבעון הראשון של 2023 עם רווח שיא של 50.1 מיליון שקל, עלייה של 25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז עמדו הרווחים על 40.1 מיליון שקל. כך עולה מנתוני הרבעון שפרסמה היום (ב') חברת התשתיות והבנייה מבית לפידות קפיטל.

ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות) של דניה ברבעון הראשון של 2023 נאמד בכ-78.5 מיליון ש"ח, גידול של כ-18% בהשוואה ל-66.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2023 הסתכמו בכ-1.33 מיליארד ש"ח, גידול של כ-29% בהשוואה לכ-1.03 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של 40 מיליון ש"ח. במהלך השנה שעברה חילקה החברה דיבידנד מצטבר בסך של 135 מיליון ש"ח. לעומת זאת חל גידול בהוצאות החברה, מ-967 מיליון שקל מהרבעון המקביל אשתקד ל-1.2 מיליארד שקל ברבעון האחרון.

צבר ההזמנות של החברה נכון לסוף הרבעון הראשון עמד על כ-12.3 מיליארד שקל, לעומת צבר הזמנות של כ-11.6 מיליארד ש"ח בסוף שנת 2022. לאחר תאריך המאזן התקשרה החברה בפרויקטים נוספים בהיקף של כ-600 מיליון ש"ח.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה, אמר כי החברה ממשיכה במגמת הצמיחה גם ברבעון זה, אשר באה לידי ביטוי בעלייה בצבר העבודות, במחזורים וברווחיות. "היעדר החוב ואיתנותה הפיננסית של דניה, בסביבת ריבית עולה, מאפשרות לדניה לקדם את ביצועם של הפרויקטים הבולטים והמורכבים בישראל. כל אלו, יחד עם יכולות הנדסיות וביצועיות משמעותיות, מאפשרות לדניה להמשיך ולהנות מאמון מזמיני העבודה המובילים במשק, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי".

אריק שפיר, יו"ר דניה: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2023 משקפות את המשך הצמיחה ויישום אסטרטגיה אחראית המתבססת על רווחיות בפרויקטים, הרחבת פעילות התעשיה והמערכות, השקעה ביזמות והשקעה בפרויקטים מסוג BOT (בנה-הפעל-העבר) כדוגמת פרויקט הנתיבים המהירים שבו זכתה החברה. הגידול בצבר ובאיכותו תומך בהמשך הגידול בשנים הקרובות במחזורים וברווחיות. היעדר החוב ויתרות נזילות של כ-750 מש"ח, מאפשרים לדניה להמשיך לפתח את תחום היזמות וה-BOT אשר מתאפיינים בשיעורי רווחיות גבוהים, תוך ניצול הזדמנויות בתקופה הנוכחית". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אריק שפירדניההרבעון הראשוןדירקטוריוןדיבידנד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...