RAY TLV ואשטרום נכסים ישתפו פעולה באיתור פרויקטים להשבחה בת”א

החברות RAY TLV ואשטרום נכסים חתמו על הסכם לשיתוף פעולה למשך שנתיים, במסגרתו יבחנו הקמת פרויקטים משותפים בתל אביב במסגרתם יאתרו, ירכשו וישביחו קרקעות, וינהלו את הפרויקטים כנכסים מניבים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אשטרום גיל גירון ויו"ר אשטרום רמי נוסבאום (ישראל הדרי)מנכ"ל אשטרום גיל גירון ויו"ר אשטרום רמי נוסבאום (ישראל הדרי)

חברת RAY TLV, המתמחה ברכישת והשבחת נכסי מקרקעין בעיקר בתל אביב, וחברת אשטרום נכסים (מקבוצת אשטרום ),המתמחה בניהול, השכרה והשבחה של נכסים, איתור והקמה של פרויקטים חדשים ורכישת נכסים מניבים בארץ ובעולם - חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אשר במסגרתו יבחנו החברות הקמת פרויקטים משותפים בתל אביב.

על פי ההסכם, החברות יפעלו לאיתור קרקעות ורכישתן, השבחתן, בניית הפרויקטים וניהולם בפועל כנכסים מניבים. בהודעה נכתב כי הסכם שיתוף הפעולה נחתם לתקופה של שנתיים כדי ליהנות מהערך המשותף של שתי החברות ומתוך הערכת פוטנציאל ההזדמנויות שקיים בתחום המשרדים ועירוב השימושים בתל אביב. 

ל-RAY TLV ניסיון בקידום תוכניות בהיקפים גדולים בעיר, כמו השקעה של 86 מיליון שקל ברמת החייל לטובת מתחם משרדים, מסחר ומלונאות וכן בתחנה המרכזית החדשה בת"א, ויחד עם אשטרום נכסים , אשר מביאה עמה ניסיון בייזום פרויקטים של משרדים ועירוב שימושים, השתיים יבחנו אפשרויות ליזום פרויקטים משותפים בעיר. RAY TLV תפעל לאיתור קרקעות במיקומים אטרקטיביים, איחוד ותכנון המתחמים ואשטרום נכסים תוביל את תהליך הייזום, ההקמה וניהול הנכסים. 

חברת RAY TLV יצקה לאחרונה את פעילותה לחברת אנטיקלינה הציבורית ועתידה להחזיק בכ-86% ממניות החברה הממוזגת. השלמת המיזוג צפויה בחודש מאי 2023 ומניית החברה תחל להיסחר בבורסה בת"א. ההחלטה על המיזוג התקבלה כמהלך אסטרטגי על רקע צפי להמשך פעילות משמעותית בתחום השבחת הקרקעות בת"א בשנים הקרובות, לחברה הממוזגת צפויים להצטרף פרויקטים נוספים. 

אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי RAY TLV: "שיתוף הפעולה האסטרטגי שחתמנו עליו עם חברה מקצועית, יציבה ורבת מוניטין כמו אשטרום נכסים הוא עוד צעד משמעותי בתוכנית להרחבת פעילותנו בתחום הרכישה וההשבחה בשנים הקרובות, והוא הבעת אמון מובהקת ביכולותיה של RAY TLV בתחום. החיבור היום עם שותף ותיק, מקצועי וגדול יאפשר להרחיב את הפעילות המשותפת של החברות בעיר ולייצר פרויקטים משמעותיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםאשטרום נכסיםהשבחת נכסRAY TLV
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...